Voisko joku valaista, miten hemmetissä kaupunki voi yhtäkkiä päättää kuka mun kaivon tyhjää??
Olis vaan hyvä antaa ne muutama ropo paikallisille firmoille niinku ennenki...
Mitä tapahtuu mulle, jos soitan vaan paikallisille? Tai jos me kaikki ok. talojen omistajat tehtäisiin niin, eikä välitettäisi kaupungin sopimuksista...
Ihan vaan mietin tämmösiä...
Likakaivojen tyhjäys
8
<50
Vastaukset
Kysymys kuuluu; kuinka moni kestää likakaivojen hajua? Kaikki ei vaan hommaan pysty.
- Anonyymi
Ekkö kestä yhtään likakaivojen käryä?
- Anonyymi
Täältä ketjusta poistetaan asiallisetkin kirjoitukset . Ei rasistisia, ei ketään loukkaavaa, ei nimiä.
- Anonyymi
Tilatkaa paikallinen yrittäjä tyhjäämään kaivot. Kaupunki yrittää ulkoistaa kaiken mahdollisen työn Parkanon ulkopuolelle.
Taistelkaa tätä vastaan.- Anonyymi
Kaupunki oli tätä ulkoistusta vastaan mutta Tampere päättää. Me vaan vikistään.
- Anonyymi
Yleensä kun ulkoistetaan niin pidemmän päälle tulee kalliimmaksi. Aletaan nostaa hintoja. Paikallista meilläkin kannatetaan.
- Jarmo.Kakkasuu
Paljon maksatte jos juon lika kaivionne tyhjäksi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745