Ei lupaa sää ennusteet enää helteitä tälle kesälle.
Alkaa näyttämään koko maapallon lämpötilatkin ihan normaalia tai normaalia viileämpää.
Jokohan nyt sais oikeillekin uutisille tilaa, eikä jankuteta uskon voimalla tuota ilmasto hölinää.
Tais olla hellesäät tässä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen tasavallan varatuomarikin oli kiinnittänyt huomiota sunnuntai-illan nopeaan lämpötilamuutokseen, kun tuuli toi viileän hönkäyksen Venäjältä.
Eikö nuo muka ole oikeita uutisia. Tuo 30 C kylmeneminen johtuu tietenkin hiilidioksidin määrässä tapahtuneesta 30 % vähenemisestä. Ilmastonlämpenemisen ja ilman hiilidioksidipitoisuuden välillä on lineaarinen korrelaatio.
Vaihtaakseni keskustelun säästä palstan aiheeseen kerrottakoon tämän vuoden kesäkuun olleen globaalisti mittaushistorian lämpimimmän kesäkuun.
kenraali kirjoitti:
Kerrotko vielä, miten se liittyy palstan aiheeseen eli ilmastonmuutokseen?
Heti, kun joku on kertonut, kuinka Suomea koskevat parin seuraavan viikon sääennusteet liittyvät globaaliin ilmastonmuutokseen.
- Anonyymi
Euroopan keskilämpötilat olivat kesäkuussa yli kaksi astetta lämpimämmät kuin yleensä.
Euroopan keskipitkien sääennusteiden keskus kertoi eilen, että kesäkuu oli mittaushistorian lämpimin kesäkuu.
Lämpötilat olivat keskimäärin yli kaksi astetta tavallista korkeammat. Syynä oli kuuman ilman vyöryminen Saharan autiomaasta Eurooppaan.
Meteorologi Niina Niinimäki Ilmatieteenlaitoksen ilmastopalvelusta sanoo, että yksittäisen helleaallon syytä on vaikea sanoa. Yksittäisen helleaallon syntyminen voi johtua säätilan luontaisesta vaihtelusta.
Onko globaali = euroopan lämmin? - Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Heti, kun joku on kertonut, kuinka Suomea koskevat parin seuraavan viikon sääennusteet liittyvät globaaliin ilmastonmuutokseen.
Puhuuko aloittaja pelkästään suomen lämpötiloista?
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan keskilämpötilat olivat kesäkuussa yli kaksi astetta lämpimämmät kuin yleensä.
Euroopan keskipitkien sääennusteiden keskus kertoi eilen, että kesäkuu oli mittaushistorian lämpimin kesäkuu.
Lämpötilat olivat keskimäärin yli kaksi astetta tavallista korkeammat. Syynä oli kuuman ilman vyöryminen Saharan autiomaasta Eurooppaan.
Meteorologi Niina Niinimäki Ilmatieteenlaitoksen ilmastopalvelusta sanoo, että yksittäisen helleaallon syytä on vaikea sanoa. Yksittäisen helleaallon syntyminen voi johtua säätilan luontaisesta vaihtelusta.
Onko globaali = euroopan lämmin?Minä kirjoitin globaalista tilanteesta. Eihän se minun vikani ole, jos samaan aikaan Euroopassakin oli kesäkuu lämpimin mitattu.
Käy melkeinpä yksiin...Kollimaattori kirjoitti:
Miksi joku tuommoista lähtisi kertomaan ja miten se liittyy möläytykseesi että kesäkuussa on lämmintä?
Kollimaattori kirjoitti:
Minä kirjoitin globaalista tilanteesta. Eihän se minun vikani ole, jos samaan aikaan Euroopassakin oli kesäkuu lämpimin mitattu.
Käy melkeinpä yksiin...Asia selvä. Kesäkuun säätiedot kuuluvat tälle palstalle jos alarmisti on niitä julistamassa.
- Anonyymi
Suomessa on ollut poikkeuksellisen kuiva ja kylmä kesä jonka takia satoodotukset ovat huonot. Tämä on kokonaiskuva joka ei vastaa muutaman päivän helleuutisoinnin maailmanlopunmeininkiä.
Minä veikkaan ja ennustan että Suomeen on tulossa ihan paikallinen globaalisti vertaisarvioitu maailmanloppu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039