Olemme n. Kolmekymppinen pariskunta. Olemme menossa pärnuun lomailemaan 10-12.8. Nudistiranta kiinnostaisi. Minkälaisia kokemuksia?
Pärnun nakuranta
6
967
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan loistava paikka.
Siellä osataan käyttäytyä.- Anonyymi
Taitaa syynä olla myös naisille pyhitetty ja aidattu oma alue.
Noin rauhoittui myös Pihlajasaari. Naisille aidattu alue. Samalla loppui myös täällä jatkuva seksipuhe tuolta alueelta.
Sama systeemi Yyteriin ja sekin rauhoittuisi.
Seurasaaresta eivät puhu oikein muut kuin ne, jotka eivät siellä käy. Niin rauhallista. - Anonyymi
Sieltä sitä "tietoa" asioista tulee D:
Tuollaiset "karsinat" on varmasti hyvä idea, mitoitus vaan sen mukaan kuinka moni sinne haluaa. Toki sekään ei takaa etteikö joku voisi sinua katsella ja kiihoittuakin. Jos sekin ahdistaa niin sitten pitäisi olla kaikille omat näkösuojat tai sitten vaan pysytellä kotona.
Mielestäni on hienoa jos löytyy paikkoja joissa naiset saavat olla rauhassa alasti ja on surkeaa kun osa miehistä ei kuulemma ymmärrä puhetta.
Ethän kuitenkaan ole kietämässä ihmisiltä mahdollisuuta tutustua toisiinsa, eli mies voi käydä esittäytymässä vaikka oltaisiinkin nakurannalla, siis kaikille avoimella?
Ovatko Pihlis,Seurasaari ja Yyteri ainoat Suomessa?
- Anonyymi
Katso naturistien nettisivuilta.
- Anonyymi
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806