Uutinen kuuluu oikein...."Alle puolet Suomalaisista Rinteen hallitukseen tyytyväisiä".
PunaYLEn toimitus---- "Puolet Suomenkansasta on Rinteen hallitukseen tyytyväisiä", joka on täysin paikkansapitämätön valeuutinen.
Rinteen hallituksen kannatus on pelkkä rökäle verrattuna jopa MamuSipilän Suomen tuhohallitukseen, joka on edellinen pohja.
https://yle.fi/uutiset/3-10904658
YLE:ltä jälleen Valeuutinen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noinhan se ylellä aina menee, usein myös uutisoidaan että 30% Suomalaisista kannattaa sitä tai tätä kuin oikeasti pitäisi uutisoida että 70% Suomalaisista ei kannata.
- Anonyymi
Punaylen toimittjat tekevät työtä demareille. Ylehän on tehnyt ja tuhlannut veronmaksajien rahoja tuhottomasta PS:n kaatamiseksi, jossa se on vetänyt totaalisen vesiperän.
YLE.ltä on vaadittava veronmaksajille takaisinperintänä rahat, jotka he ovat
käyttäneet äänestäjien manipulointiin ja vastakkainasetteluun eri mieltä olevien kesken.
Sieltä samalta räksytyspajalta on lähtöisin Harakka, joka sotkee parhaillaan työllisyyttä ministeriöstä käsin.- Anonyymi
Nänäpäivä ! Kerätään enoille fyrkkaa..
- Anonyymi
Uutinen on aivan oikein. Pitää ottaa huomioon kyselyn virhemarginaali.
- Anonyymi
Virhemarginaali ei yllä edes puoleen.
"Kyselyyn vastasi tuhat suomalaista heinäkuun viimeisellä viikolla. Virhemarginaali on kolme prosenttiyksikköä suuntaansa. Erittäin tai melko tyytyväisiä hallituksen toimiin oli 47 prosenttia vastaajista. 28 prosenttia oli melko tai erittäin tyytymättömiä, ja peräti neljännes vastaajista ei osannut arvioida tyytyväisyyttään hallitukseen."
Mielestäni vastausvaihtoehdot tyytyväinen, tyytymätön ja EOS olisivat reilumpia, niin ei syntyisi tällaisia 48 - 3% on puolet ja heistäkin tuntematon määrä on korrektisti vain melko tyytyväisiä.
Gallupissa EOS ja tyytymättömät (52%) ylitti hallitukseen tyytyväisten määrän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909