Ihanan kovana nyt ja stayupit vain jalassa. Antaisin imeä, haluaisitko? tyttöilevä TV-Jaana!
Stayupeissa kovana
15
79
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin ottaa sun kostean kalun suuhuni. Missä saisin imeä sua?
- Anonyymi
<<tule minun luokse saat imeä ja minä myös imen sinua,saatpeppu panotkin jos tahdot
imisin,nuolisin,ja nielisin
- Anonyymi
Missäpäin tv-jaanaa saisi imeskellä
- Anonyymi
Lahti - Kouvola ;) ajelulla. Tv-Jaana
- Anonyymi
Pukedutko asuihin ajellessa? Nyt stayupit jalassa! Tv-Jaana
Anonyymi kirjoitti:
Lahti - Kouvola ;) ajelulla. Tv-Jaana
äh pahus että menikin tuo herkku ohitse
- Anonyymi
Olisko tv-jaana huomena liikenteessä jos niin imisin mielelläni 55v ukm
- Anonyymi
Missä päin 55ukm ajelt huomenna? Tv-Jaana
- Anonyymi
Vaihdoin jalkaan ihanat ohuet sukkahousut.. nyt tosi kovana sukkisten sisällä. Odota pieni hetki........ laitoin mös liivit pikkurintojeni päälle ja tiukan trikoomekon!... nyt näyttää peilistä katsoen tosi tyttömäiseltä! Nyt kostuuu... Tv-Jaana
- Anonyymi
Lahti huomenna ke klo 12 ..radiomäki ?? ukm 62v
- Anonyymi
Ois kiva tulla kurkkaamaan mitä mekon alta löytyy ;)
Anonyymi kirjoitti:
Lahti huomenna ke klo 12 ..radiomäki ?? ukm 62v
tapahtuiko sillä mitään jännää tai tuhmaa?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870