Oon aina kännissä.

Anonyymi

Vaikka pitäs tehdä gradu...vittu ei tuu mitään. Mikähän avuksi? Juomistakaan ei voi lopettaa ku on krapula ja väsymys. Haen siitä energiaa.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuolla tavoin nämä vilunki willeenit ja huhtsaarekkeet on noussut kuitenkin vallan huipulle kun nämä ymmärtää käyttää kopypastea sieltä täältä ja hups, gardu valmis

sitte hoksaavat, on jo myöhäistä, istut vihreäl oksalla

• Anonyymi

Olen siis lukenut paljon ja kirjottanut kaiken, mut ns. siivous kesken...kyl tiedän mistä kirjoitan. Paska vaan kun kalja maistuu.

• Anonyymi

Nuke mutant today, nuke mutant tomorrow....siitä se sit taas alkaa huomenna uudestaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sie olet lääkärin määräämissä, toisten puolista viäriä kertomaa......

mie en ole mikki hiiren mieltä, sen hiiren posket, pöö....
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=eHraVXHqi4s

Olen vähän mielenterveyshäiriöinen...pari kertaa ollu laitoksessakin. Ja nyt suunnittelen Tarrantteja somaleja kohtaan....tosin tapan vaan itseni lopuksi.

• Anonyymi

Vaihda kannabikseen. Viina on kirous.

• Anonyymi

Entinen tupakoitsija, ni en polta mitään ja varsinkaan huumeita. Joskus 20-kymppisenä tullu testattua lääkkeitä. Kuten piriä useasti, subua, meta-A, ja lääkkeitä...mut huumeisiin en koske😉. Pelkästään tieteellisiin lääkkeisiin joskus sorruin.

• Anonyymi

Täytyy sanoo et piri on oikeasti parasta mitä ihminen voi kokea 🙄. Heroiinipohjaisia lääkkeitä sain aivoleikkaukseni jälkeen ja nekin oli MAHTAVIA! Subu täyttä paskaa...menee vaan muisti.

• Turhaan te murehditte jotain tenttiä, kun ei teitä kukaan töihin huoli koska olette narkkareita ja juoppoja.
      Sossu kyllä elättää lyhyen elämänne ajan.

• Onko tämä valenikki vai Anus Putkosen oikea öyhötystili?

• Anonyymi

Ai ei huoli vaikka 3-tutkinto tulossa ja ny kohta maisteri. No huono on työtilanne Suomessa jos ei työllisty, vaikka olen oman alani asiantuntija. Pitänee hakea ulkomaille.

• Anonyymi

Ei millään pahalla MV-Lehti, mutta mikä olet kommentoimaan kun et ymmärrä eroa gradussa ja tenttissä?

Ei liity tosiaan mitenkään toisiinsa. Et ole varmaan opiskellut itse pätkääkään?

• Anonyymi

Meni kyllä maku koko MV-LEHTEEN kun paljastu sivistys ja oppineisuus tausta toimittajilta. Eikö teidän pitäs olla journalisteja ja yliopiston käyneitä? Silloin kyllä tietäsit mitä gradu tarkoittaa.

-Ketkä amispojat sitä sivustoa pyörittää?

• Anonyymi

Olet tyypillinen viherpunikki.
      Sinunkaltaisia ei täällä tarvita.
      Tapa itsesi.

• Anonyymi

Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.

Et todellakaan ole PerusSuomalainen.
        Olet aito viherpunikki.
        Minä nautin siitä, kun laitan 9 mm. viherpunikkien silmienväliin.... pam pam....
        Viherpunikkeja odottaa reikäinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Gradu ja valmistuminen on ihan turhaa. Vaikka olisit vuosikurssiesi priimus niin virat ja toimet jaetaan hyvä veli-systeemillä epäpätevämmille. Jatka juomista ja mene töihin Hesburgeriin, palkka ja työajat ovat surkeat mutta ainakin siellä saa olla kännissä.

• Anonyymi

Kopioi jonkun muun tekemä gradu! Näinhän teki Laura Huhtasaarikin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31