Kiinnostaisiko ketään Seinäjoen torikeskuksen hesburgerin vessassa suihinotto/anto? Tilaa näkyi olevan reilusti ja rauhallinen paikka. Olen vajaa 30v todella kiinnostunut mies nimenomaan kokeilemaan suihinottoja ja hyväilemään. Kyrpäni on noin 17cm pitkä ja puhdas. Anna mun räjäyttää sut.
Seinäjoki Hesburger vessa
9
92
Vastaukset
Voi se olis ihanaa imeä kullisi syvälle suuhun mutta sitä ennen imen ja nuolen kuolin vartta sekä hyväillen palleja käsin ja imien sitten imen sen syvälle suuhun ja alan ihanan ilmoituksen ja jonkin ajan päästä kullisi nytkähtelee ja samalla se heittää lastin suuhun tekisin sen monta kertaa niin tulet nauttimaan siitä
- Anonyymi
Pääsetkö tiistaina aamulla 9 jälkeen?
- Anonyymi
TvHyvää miten sut saa kiinni?? Mulla on paikka, jos haluat pitää hauskaa
Sanoit sulla on paikka onko se Hesburgerin vessa onko se todella rauhallinen paikka ettei sitä muut näe kun annan sulle hoitoa hyväilen kullias käsin imen ja nuolen sen vartta ja palleja ja hyväilen kielellä terskaa ja sitten imen sen syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja imien sitä ja samalla hyväilen kädellä pallejas tunnen kun se tekee sinulle hyvää ja pian kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun vauh se on hyvää
- Anonyymi
Mä voin tulla 10v jannu :) saat imeä niin paljon kun haluat. Olen hoikka ja 189cm pitkä. Ota yhteyttä sähköpostiini :) seinajokisuomi@gmail.com
- Anonyymi
20v jannu siis mitä vittua :D ei mikään pikkupoika täälä.
- Anonyymi
Aloittaja tässä. TvHyvää oletko mies vai nainen? Ikä?
- Anonyymi
Olen mies ja ikä on 65v
- Anonyymi
Aloittaja tässä taas! Ottakaa yhteyttä sähköpostiin ja kertokaa ja ehdotelkaa mitä haluaisitte ja missä
Kolmekymppinen@meiliboxi.fi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154