Eiköhän nuo kaksoset ole kuitenkin niitä syvällisimpiä merkkejä. Pinnallisten ihmisten on sitä vaikea huomata, koska heidän sisäinen elämänsä on varsin rajoittunutta.
Kaksoset elävät niin suuressa tapahtumien ja tunteitten virrassa, että hänen on vaikea keskittyä yhteen asiaan. Maailma tarjoaa hänelle usein liian paljon elämyksiä ja tutkittavaa. Ulospäin hän saattaa vaikuttaa levottomalta, mutta se johtuu siitä, että hän haluaisi syleillä koko maailmaa. Pinnallinen mielikuva tulee siitä, kun kaksonen näennäisesti ohittaa kevyesti jonkun asian. Todellisuudessa hän "maistaa viiniä" eli hän tutkii onko asia syvällisemmän tutustumisen arvoinen. Jos hän huomaa, että asiasta löytyy syvyyttä, niin saatte olla varmoja, että kaksonen antautuu asialle koko sydämestään ja tutkii sen luita ja ytimiä myöten. Silloin kaksosen loistava lahjakkuus pääsee edukseen.
Syvällinen kaksonen
8
1696
Vastaukset
- Taika
Miten ihmeessä osuitkaan noin oikeaan, taidat olla erittäin hyvä ihmistuntija.... :) Tunnistin itseni tuosta oikein hyvin. Helpoksi en sanoisi elämääni, mutta sitäkin mielenkiintoisemmaksi. Heittäydyn kaikkeen täysillä, tuli mitä tuli ja onhan sitä tullutkin:)Kylmäksi en jätä ketään, minuun joko ihastuu tai vihastuu. Ihmisen on lupa tuntea kaikkia tunteita eikä padota niitä sisälleen. Ja niinhän se metsä vastaa kuin sinne huutelee. Kemiat vaan ei toimi kaikkien kanssa, mutta toimeen on tultava silti. Samassa veneessähän tässä kaikki ollaan, enkä halua olla mikään "veneen keikuttaja", vaikka niitäkin toki tarvitaan. Kaikille kivaa kevättä:) Taika
Minä olen ainakin läpi koko ikäni aurinko- ja nousukaksosena (tai siitäkin huolimatta?) seilannut hyvinkin syvissä vesissä, ja nykyisetkin harrastukseni liittyvät paljolti henkisyyteen eri muodoissaan. Kaksosellahan on jalat tukevasti ilmassa, joten ehkä se syvällisyyskin on välillä niin ilmoja hipovaa että terve maalaisjärkikin saattaa matkan varrella unohtua.. Toki täytyy ottaa huomioon koko astrologisen kartan muodostama kokonaisuus, mutta kyllä minä yhdistäisin seuraavat useissa tapauksissa: ilma - henki - henkisyys - syvällisyys...
- samanlainen
muitakin aurinko ja nousukaksosia =) tosin olen vähän hakusessa tuon nousun kanssa kun en ole selvittänyt syntymäkellonaikaani ja juuri annetun arvion puolivälissä kaksonen vaihtuu rapuun... mutta epäilen josko olen syntynyt siinä vaihteessa, niin pätee molemmat =) ja siihen päälle vielä kuu leijonaan.
mutta siis piti ihan sitä sanoa, jotta johtuneeko sitten merkeistä, mutta niin oikeaan täällä taas kaikki osuu siitä omasta elämästä ja sitten sitä vaan miettii, että miten sitä vaan tulee toimeen sellaistenkin kanssa jotka ovat "pullossa kasvaneet" mutta siihenhän se elämä opettaa, tulemaan toimeen kaikessa ja kaikkien kanssa?
mutta auta armias, jotta tämmöisen rinnalla pitäisi räpiköidä...
jaah, olihan kumma sepustus, mutta tulipa laitettua =)
- Vaak@
Jokainen on tietysti mielestään syvällinen ja älykäs, eikä se kyllä liity mitenkään horoskooppiin onko syvällinen.
- Gem-86
Varmasti sellainen ihminen on pinnallisin, joka sanoo jonkun muun olevan pinnallinen. Hän ei näe pinnan alle; hän ei huomaa, että "jokainen ihminen on laulun arvoinen".
Minä olen ainakin kiinnostunut enemmän pienten ihmisten tarinoista, kuin näiden, jotka asettuvat toisten arvostelijoiksi. Arvostelijat ovat inhimillisessä mielessä arvottomia, koska he peilaavat itseään muitten heikkouksiin..ja sen kautta yrittävät nähdä omat paskansa paremmassa valossa!
Kuka voi olla pinnalisempi kuin hän, joka näkee vain pinnan! Syvällinen ihminen etsii ja ehkä löytää toisen ihmisen sielun koko kaameudessaan tai komeudessaan, mutta kuitenkin antaa sille arvon. No niin, otappa tästä taas selvää! - yövaaka
Gem-86 kirjoitti:
Varmasti sellainen ihminen on pinnallisin, joka sanoo jonkun muun olevan pinnallinen. Hän ei näe pinnan alle; hän ei huomaa, että "jokainen ihminen on laulun arvoinen".
Minä olen ainakin kiinnostunut enemmän pienten ihmisten tarinoista, kuin näiden, jotka asettuvat toisten arvostelijoiksi. Arvostelijat ovat inhimillisessä mielessä arvottomia, koska he peilaavat itseään muitten heikkouksiin..ja sen kautta yrittävät nähdä omat paskansa paremmassa valossa!
Kuka voi olla pinnalisempi kuin hän, joka näkee vain pinnan! Syvällinen ihminen etsii ja ehkä löytää toisen ihmisen sielun koko kaameudessaan tai komeudessaan, mutta kuitenkin antaa sille arvon. No niin, otappa tästä taas selvää!>Kuka voi olla pinnalisempi kuin hän, joka näkee vain pinnan!>
aikas hiano ajatus.
- meiju,k
hei olet ihan oikeassa analyysisi suhteen,olen eka kertaa täs sähköpostis .vast avasin oman.itsekin kaksonen!minkä ikäinen ja mistä olet?olisi kiva vaihtaa ajatuksia vastakin,tunnut fiksulta tyypiltä!
- Suhina
Harvoin, jos koskaan, naistenlehtiä tai horoskooppi pokkareita lukevat huomaavat että kaksonen on järkimerkki. Tai että usein kaksonen laittaa velvollisuudet ensisijalle ja sen jälkeen vasta oma onni.
Ehkä syy on meissä itsessämme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816