Onko Ässille etua, että Ilves joukkue on ollut median hampaissa ?
Kerkiääkö valmentaja Poriin illan otteluun ?
Ässät vs Ilves Isometsässä ?
8
307
Vastaukset
- sss
curre tuli yöllä manseen ei hätää kyllä helenius ja nielikäine järjestää rajut juhlat ei oo linnaa vaan kaikille ilves pelureille sinne kuuluu vANKILAAN VAAN SE TEKEE POIJILLE HYVÄÄ!ässät vie ku pässiä 9-3kyllä hakamettä on paskana ja kierves rinna´t ´hakee 3-1voiton hippokselta
- Savonmies
Ässät saa pataan 5-3 ja Jyppi hoitelee porkkanapöksyt samoin luvuin.
- .....uusi...
...nimi....... ÄMMÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luonnollisesti asiasta on Ässille etua. Ajatelkaapa tätä tilannetta, Ässät saa keskittyä omaan tekemiseen ja valmistautua rauhassa. Ilves sen sijaan on joutunut vastaamaa median kyselyihin, tiedossa ei välttämättä välillä ollut, että kuka joukkuetta vaihtoaitiossa komentaa ja muutenkin ajatus on varmasti ollut poissa siitä tärkeimmästä eli tulevasta pelistä.
- HT Ruski
Ilves on median pyörityksessä, ettei paremmasta väliä !
- risto ranne
Ottelu pelattiin sittenkin Porin Isomäessä.
- Mäkimetsä
Ihan metsään meni koko kausi ?
- Ilvesläisen mielipide...
ILVES PELAA TAITOKIEKKOA JA VIE PYTYN SIINÄ KUN MUUT VAAN RONKKII (MM. TAPPARA) NÄIN SANOO AMMATTILAISETKIN NETIN KESKUSTELUPALSTOILLA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969