Tällainen hieman "outo" kysymys, mutta olisiko missään mitään mahdollisuutta päästä ralliauton kyytiin? Keski-Suomen alueella? En tunne ketään ralliautoilijoita tmv. jotta voisin kysäistä, mutta kyseinen mahdollisuus houkuttaisi todella paljon..!
Ralliauton kyytiin..?
6
1391
Vastaukset
- Vatanen
Kysy vaikka paikalliselta tai lähimmältä ua:lta (UrheiluAutoilijat). Jämsässä oli ainakin 90-luvun lopulla mahdollisuus päästä ralliauton kyytiin koemielessä, tosin pätkä oli lyhyt. Tilaisuus liittyi silloisen ei-jämsäläisen työnantajani pikkujouluihin. Kyytiä sai sekä takavetoisella olisko ollu Asconalla että nelivetoisella olisko ollu Mitsu Galant (N-ryhmäläinen).
Jossain Itä-Suomessa oli joskus joku suljettu rallikoulun käyttöön tarkoitettu pätkä, jossa pääsi itse ajamaan. Rahasta tietty. Lieneekö enää olemassa en tiedä. - RS 200
Potkukelkkakisan yhteydessä..taisivat vaan jo olla:(
- vielä
ei ollutkaan potkukelkka kisat vielä. tukiainen kuskaa siellä 19.3 35e kustantas. tässäpä linkki tukiaisen sivuille. http://www.tukiainenracing.net/index2.htm
Saarijärven urheiluautoilijoilta niillä ollut testipätkä ja muistaakseni antavat joskus kyytiäkin.Toinen testipaikka taitaa olla Kannonkoskella.Oisko näistä apua.
- vauhtimimmi
Kiitos kaunis vastauksista! Ralliauton kyytiin pääseminen on tosiaan ollut jo pitempi aikainen haave, kun on vähän tuo vauhti muutenkin verissä..! ;) Ei kun vaan kyseleen..!
- jehh
mejän kyytiin mahtusi aina kyytiin mutta se edellyttää matkailua lappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019