Olin täysin rakastunut häneen!!!!! Miten kaikki voisivat pettää hänen luottamuksensa!!!!!! Ainut ihana todellinen ihminen kaikissa tv-sarjoissa!!!! Vastenmieliset paskapäät kun äänestivät minun ihana lihavan hippikarhun pois. Meinas tulla itku...
Rupert!!!!!!
13
2242
Vastaukset
- Rupertille
Kaveri oli sen näköinen että varmaan kävelee mereen...Voipi olla ihan oikea ratkaisu jos ottaa homman noin tosissaan. Ihan oikeasti, kaveri on vitun sekaisin!
- Nimetön
Säälittää ihan kamalasti se Rupert..oli tosissaan ihanan aito ja hellyyttävä ihminen. Vitun säälittävät paskat hänet äänesti pois.. Mutta, onneksi hän kuitenkin saa lopulta rahaa (kun netistä kattoo),en vaan oikein ymmärtänyt mistä mutta,hyvin hänellä kuitenkin menee,vaikka olikin surun murtama äänestyksen jälkeen.. Itse en enää jaksa katsoa tuota ohjelmaa,katon vaan sitten sen viimesen jakson niin tiedän mistä se ne rahat saa.. =) Aivan IHANA ihminen!
- varmaankin?
Oliskos mainoskeikkaa tehnyt? Tuskinpa viimeisessä jaksossa niiden jatkosta kerrotaan...
- Nimetön
varmaankin? kirjoitti:
Oliskos mainoskeikkaa tehnyt? Tuskinpa viimeisessä jaksossa niiden jatkosta kerrotaan...
Netissä vaan luki että 'mutta hänen saamansa 27,000 dollaria auttoi kyllä' ..eli kai se jostain yleisöäänestyksestä on ne saanut tai jotain..
- joku vaan
Nimetön kirjoitti:
Netissä vaan luki että 'mutta hänen saamansa 27,000 dollaria auttoi kyllä' ..eli kai se jostain yleisöäänestyksestä on ne saanut tai jotain..
America's Tribal Council -äänestyksen josta se sai sitä rahaa
- se on!!!
Se on pelottava!!! Puhuu itekeseen, uhkaa tappaa, heiluu sen kirveen kanssa, kuvittelee olevansa joku helvetin päällikkö ja ylijumala. Mä en ainakaan uskaltais olla sen kanssa samassa saaressa...
- burton4eva
joo, rupert oli ajautunut ihan maaniseen tilaan ja ilmeisesti taustaltaakin ns. moniosaaja. hyvä, että sai lähteä, olis varmaan käynyt jossain vaiheessa jo vaaralliseks.
- Eräs MJ-fani
burton4eva kirjoitti:
joo, rupert oli ajautunut ihan maaniseen tilaan ja ilmeisesti taustaltaakin ns. moniosaaja. hyvä, että sai lähteä, olis varmaan käynyt jossain vaiheessa jo vaaralliseks.
Missä mielessä vaaralliseksi? *nauraa* Tuskin kukaan on niin tyhmä, että kameroiden edessä käy ketään ns. listimään.
- Eräs MJ-fani
Harmi kun äänestettiin ulos. Oli myös mun suosikki. Ainut kunnon mies, joka osasi kalastaa ja muutenkin hoiti hommat hyvin. Se Jon on aivan hirveä. Tulee mieleen hyeena...
- Ace
Kyllä Boston-Robkin osaa kalastaa.
Onneksi Rupert on mukana All-starsissa ja näyttää miten kalaa nousee ja mökki rakennetaan rannalle. - Mysteriaa
Ace kirjoitti:
Kyllä Boston-Robkin osaa kalastaa.
Onneksi Rupert on mukana All-starsissa ja näyttää miten kalaa nousee ja mökki rakennetaan rannalle.Kerrotko mikä on Allstars
- Ace
Mysteriaa kirjoitti:
Kerrotko mikä on Allstars
Survivor All-Stars on seuraava Survivor-kausi, joka alkaa pyöriä kolmosella tämän kauden jälkeen.
Mukana useita vanhoja voittajia ja mm. Rupert.
- raisu
NIINPÄ!!!!! Rubert oli paras koko pearl islandista!!! mutta, sitten astu kuvioihin PERMANENTTI-HOMO, joka juoni ohjelman katsoja-luvut nollaan!!! ei varmaa kauheen tuottosaa hommaa.... mutta onneks SANDRA voittaa, ku se piti RUbertin puolia!!!!SAAKELI!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745