Onkos kenelläkään tietoa, että onko täällä Kuopiossa koirapuistoa?
Koirapuistoa?
11
721
Vastaukset
- fff
niiralassa tai jossain sielläpäin taitaa olla ainakin..ja neulamäessä muistaakseni oon joskus semmosen nähny
- Niiralassa
...VALKEISENKADUN VARRELLA...
- koira immeinen
puijonlaaksossa on vasta uusittu koirapuisto
- tyttönen vain
koira immeinen kirjoitti:
puijonlaaksossa on vasta uusittu koirapuisto
Missä täällä? Höh, en mie vaan ole törmännyt. Vai siis onko se se Suurmäentien varrella? Siellä joskus vuosia, vuosia sitten törmäsin johonkin kylttiin...
- Rook
tyttönen vain kirjoitti:
Missä täällä? Höh, en mie vaan ole törmännyt. Vai siis onko se se Suurmäentien varrella? Siellä joskus vuosia, vuosia sitten törmäsin johonkin kylttiin...
Meehän tyttönen tuohon "Etsivä löytää" -viestiin tossa alempana, klikkaa linkkiä, ja sieltä aukeavalta sivulta saat jopa kartan silmiesi eteen...
- malviina
alueella on koirapuisto
- ???
koirapuisto on petosellakin.
aidattu ja kesäisin on myös kiipeily yms.telineitä - saarijärvelläkin
löytyy koirapuisto
- nellukka03
länsipuijo on hyvä....
- Anonyymi
Ollaan jo tehty aloite keskustan koirapuistosta, usea henkilö kävi siitä torilla puhumassa että pitäisi olla keskustassa hänen koiralle koirapuisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745