Monesko päivä selviskää, ketkä on valittu Suuriksi Seikkailijoiksi vuonna 2005? En muista päivämäärää, mutta olis kiva kattoa millaset henkilöt on tänä vuonna valittu ja kuka on juontaja.
Suuri Seikkailu 2005
4
667
Vastaukset
- tuttu pääsi
Valinnat on jo tehty. Siitä koska ne julkaistaan mulla ei ole tietoa.
- kissafani-82
Saakko sä kertoa näin julkisella keskustelupalstalla kuka sun tuttu pääsi Suureen Seikkailuun 2005?
Uteliaisuus iski! - saa
kissafani-82 kirjoitti:
Saakko sä kertoa näin julkisella keskustelupalstalla kuka sun tuttu pääsi Suureen Seikkailuun 2005?
Uteliaisuus iski!En saa vielä. Tuotantoyhtiö pitää luultavimmin lehdistötilaisuuden jossa seikkailijat paljastetaan. Vasta sitten ne on julkisia.
- kissafani-82
saa kirjoitti:
En saa vielä. Tuotantoyhtiö pitää luultavimmin lehdistötilaisuuden jossa seikkailijat paljastetaan. Vasta sitten ne on julkisia.
Kerrotko sitte kuka on tuttusi, vaikka tällä palstalla jos julkistamistilaisuus on pian?
Oon kauheen utelias, toivottavasti ei haittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745