Osaisko joku noin suunnilleen arvioida paljonko maksaa kattopaneli neliöltä (ihan jotain peruspuuta) ja mitä sen asennus jos teettäisi? Jos taas laittaisi itse, niin miten laitetaan ja mitä työkaluja tarvitaan? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa laittaa paneli keittiöön-olohuoneeseen, pinta-alaa n. 25 neliöö. Kiitos kaikista vinkeistä!
paneelit kattoon
7
8276
Vastaukset
- Jocu_
Kuulostaa tosin hankalalta, jos et edes tiedä, mitä välineitä hommassa tarvitaan.
- eikka
Tarvitset sirkkelin, jonkinlaisen naulaimen ja kompuran ja pientä sälää.
Helppo juttu toi on.
Panelit puuvalmiina alkaa jos noin 50 senttiä ja siitä ylöspäin.
Valmiiksi lakatut sitten jo kalliimpia.- äijä
toki sen voi tehdä myös vasaralla, jos ei jaksa kompuraa ja naulainta ostaa, vuokrata.
- Paneeli
Ostin itse juuri reilu 50 neliötä. Maksoi rimoineen noin 500e.
- hankittiin
Hankittiin keittiön kattoon laitettavaksi antiikkipanelia, 21 neliötä hintaan 115,2€.
- mkk
Ootpas ostanut arvokasta "lautaa". Toivottavasti ostit sentään jotain muuta kuin sellaista jossa lukee stora-enso, on nimittäin niin p..kaa tavaraa kuin olla ja voi. Luultavasti tarkoitettu ulkovessan kattoon.
- Neppi
asennettuna 22€ neliöltä kuitin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745