Kumpi olisi tulevaisuudessa tärkeämpi karjala vai petsamo

Anonyymi

Nyt arktisen alueen arvo kokoajan vain kasvaa ?

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulevaisuudessa ei ole arktista aluetta. Suomella ei ole tuolloin Karjalaa eikä Petsamoa eli nykytilanne ei muutu.

• Anonyymi

Ken elää niin näkee .

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät mitä tulevaisuudessa tapahtuu/ei tapahdu?

• Anonyymi

Petsamon arvo olisi mittaamaton suomen kannalta .

• Asiattomasta, loukkaavasta ja rasistisesta r-sanan käytöstä ilmoitettu ylläpidolle.

• Anonyymi

Olenkin tässä usein miettinyt , pitääkö Suomen kielessä sana: "R Y S S Ä" kirjoittaa isolla vai pienellä alkukirjaimella, vai ihan vaan suomettumisen malliin ja naapurimaan ent. komm. ja nyk. MAFIA -Gosbodineja peläten ja kunnioittaen (lainaus Raamatusta) esittämälläni tavalla:
        Kaikki isoilla Kirjaimilla ja välilyönneen?

Ovat ne S A A T A N A N rohkeita! Uskalsivat purkaa ja pistää palasiksi yhden maailmanperintö kohteen . Monrepon puistossa!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006221681.html

ja teksti kertoo:
        "TÄHÄN mennessä restauroijat ovat vakuuttaneet suurelle yleisölle, että rappeutumaan päässyt kartanon päärakennus tullaan kunnostamaan vanhoja rakenteita säilyttäen niin tarkkaan kuin mahdollista.

Nyt näyttää kuitenkin siltä, että lupaukset on petetty kaikessa hiljaisuudessa. "

Ovatko venäläiset vai serbit kovempia valehtelijoita? Kilpailu meneillään?
        Kunnioittako mielstäsi pitäisi ? Minä kunnioitan äidinkieltäni.
        (voitko kertoa, mitä sinä kunnioitat?)

R Y S S Ä ei muuten ole mikään "asiaton, loukaava, eikä varsinkaan Rasistinen" sana, vaan se on selvää suomen kieltä, minkä kaikki Suomessa tietävät ja erikoiseti karjalaiset sen jopa nahoissaan tuntevat, jo sukupolvien takaa!

Sitä paitsi "R Y S S Ä T" eivät ole mikään rotu = Ei rasismia, vaan Venäläinen kansanryhmä mikä on hivuttautunut hallitsevaan asemaan, ja pitää komennossaan edellen yli sataa erilaista kansaa Venäjänmaan alueella.

Etten vaan nyt kirjoittaisi lisää orjakansoista, joiden joukkoon suomalaiset olivat vähällä joutua!
        Taatusti olet sitä murheellinen ja tietysti pahoitat mielesi moiseta historian kulusta, SINÄ (aina oikeassa oleva) nimim "Musti.Hintikka"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe