Etelä-Amerikasta saakka sain äsken tiedustelun eräältä sikäläiseltä ufotutkijalta.
Häntä kiinnostaa tapaus joka sattui kesällä 1956 Järvenpäässä jossa 15-vuotias tyttö heräsi keskellä yötä ja näki kaksi humanoidia huoneessaan.
Humanoidit olivat kiinnostuneita talon kelloista ja poistuivat sitten pomppien alukseen joka odotti pellon nurkassa.
Itse en muista tätä tapausta tai mistä voisi löytyä lisäätietoa tästä tapauksesta.
Onko kellään lisää tietoa tapauksesta?
Humanoidit Järvenpäässä 1956
7
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatais kysy Ultrasta Tapani Kuninkaan jäämistöstä. Hän teki varsin pitkän matkan ristiin rastiin Suomea, kerätessään aineistoa vuonna 1971 muukalaisia ja humanoideja kirjaan.
Kiitos vinkistä.
Minulla on kyllä Kuninkaan kirjat kirjahyllyssäni mutta en ole ehtinyt etsiä sieltä.Löysin nyt tuon tapauksen alkulähteen.
Se on julkaistu alunperin SUTin "Uforaportti 3"-kirjassa sivulla 51 vuonna 1996.
Kertomus perustuu puhelinsoittoon nimimerkille M.L. ja lisäksi kerrotaan että "Asiasta ei saada lisätietoja".
Asuntoon tunkevista humanoideista tulee taas mieleen se oma kokemus. Kerron sen uudelleen ja korostan että saattoi hyvinkin olla unihalvaus. Vuosi oli noin 2002.
Olin kärsinyt valtavasta stressistä ja unettomuudesta. Pieni sairaskohtauskin oli suht tuoreena taustalla. Niskani oli niin kipeä etten löytänyt asentoa missä voisin nukkua.
Istuin sängyn päätyä vasten ja hieroin niskaani. Herättelin vaimoa että voitko hieroa. Hän jatkoi kuitenkin uniaan. Oli syksyä ja pimeää. Yhtäkkiä makuuhuoneen lasiovien läpi alkoi kajastaa valoa.
Sieltä leijaili noin 1,6 metrin korkeudessa sellainen titaaninharmaa omaa valoaan heijastava poikittain olevan rytkypallon mallinen pallo, joka heijasti itselleen valkoisen ikäänkuin mekon alleen joka ulottui lattiaan saakka.
Myös sen pallon päällä oli jotakin usvamaista mutta tummempaa.
Jostakin syystä en pelännyt. Istuin vaan siinä samassa asennossa. Esine tuli ovien läpi leijaillen sänkyni viereen. Sillä oli olemus joka huokui jotenkin turhautuneisuutta ja vähän kylmää. Tuoksui samalta kuin ukonilman ja sateen jälkeen tuoksuu ulkona. Myös hieman palaneelta.
Sen energian tunsi taikka sitten pelkoni ilmeni vain nostamalla ihoni kananlihalle.
Esineellä ei ollut raajoja mutta se laittoi kätensä kuitenkin otsalleni. Käsi värisi otsaani vasten kuin olisi sähköiskun saanut.
Kuulin sen sanovan pääni sisällä että "Ei sinulla ole mitään hätää". Sanoi myös toisen kauniin lauseen, jonka pidän itselläni.
Aamulla kun heräsin niin niskavaivani ja stressini oli poissa. Juhlan kunniaksi nukuin vielä monta tuntia kun uni maistui pitkästä aikaa kuin pienelle vauvalle.
En välittänyt siitä mikä se oli, unihalvaus vai mikä, tärkeintä oli että se auttoi minua ja toi rauhan.
Sattumalta luin sitten tuolta kummituspalstalta muutama vuosi sitten kaksi aivan identtistä kertomusta samanlaisesta esineestä ja sen tuomasta avusta.
Muistan vielä sen tunteen että "siinä" oli jotakin tuttua ja se välitti kiireiltään hyvinvoinnistani. Siinä sen turhautuneessa olemuksessa vaikutti olevan kyse siitä että "hänet oli kutsuttu" luokseni turhaan, kun minulla ei todellista hätää sitten ollutkaan, vaan olin tehnyt vähän kärpäsestä härkäsen.
Nykyään olen sitä mieltä että jotakin oikeasti tapahtui, taikka sitten ihmisessä piilee tuollaisia mekanismeja jotka auttaa itse itseään. Jos niin, niin sekin oli tapahtuma.- Anonyymi
Ennen vanhaan etenkin aitoissa asuvien nuorten neitojen huoneisiin ilmaantui tuon tuostakin humanoideja. Ja monesti käynneistä oli sitten varsin pitkäaikaisiakin seurauksia.
- Anonyymi
Tarinan mukaan Jeesuksen piti alunperin syntyä Turkuun, mutta sieltä ei löytynyt kolmea viisasta miestä eikä yhtään neitsyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinan mukaan Jeesuksen piti alunperin syntyä Turkuun, mutta sieltä ei löytynyt kolmea viisasta miestä eikä yhtään neitsyttä.
Tuo tarina on tosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796