Olemme aikeissa vaihtaa nykyisen isännöintimme minkälainen on tuo Penttinen? .Olen kuullut ettei olisi koulutettuja muutakun omistaja?ja hihhuleita.
Pietarsaaren isännöititoimistot
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme aikoneet vaihtaa nykyisen isännöintitoimistomme.
Minkälainen on tuo Penttinen ?
Olen kuullut, että ainoastaan omistaja olisi koulutettu. Ja kouluttamattomat olisivat hihhuleita.
...Ennen oli kansakoulu ja katekismus, vaan ei pakkosuomea. - Anonyymi
ainakin kylvivät taloyhtiötten yleisavaimia ympärikaupunkia teboililtakin löytyi isonippu
- Anonyymi
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ?Miten puskien leikkaus liittyy isännöintiin? Etsittekö nyt siis isännöitsijää VAI huoltoyhtiötä?
- Anonyymi
Oikeusministerin mukaan parhaat vaihtoehdot ovat Somaliasta muuttaneet. He ymmärtävät talousasiat miten vähällä kustannuksilla selvitään tinkimättä laadusta.
J a ovat vähintään tohtoreita.- Anonyymi
joku huru KM on siellä nykyään entinen muurari ei mitään tietoa isännöinnistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699