niin mikä on teidän mili pide siitä että tappelut kuuluu sm-liigaan oottakaa kantaa.
kuuluko
5
223
Vastaukset
- OPA8+4=12
Tappelut pois.
Kaukalot suuremmiksi, jonka seurauksena taitopelaajat saavat enemmän tilaa.
Mikä taas tuo enemmän maaleja.
Minä ainakin haluan nähdä taitavia kavereita pelaamassa sekä etenkin upeiden suoritusten jälkeen kauniita maaleja.- maalintekijä
täysin samaa mieltä, isompi kaukalo ja vähemmän hakkaamista
- Ahma
maalintekijä kirjoitti:
täysin samaa mieltä, isompi kaukalo ja vähemmän hakkaamista
Juu näin nimenomaan taitokiekko kunniaan, vaikeaa tietenkin toteuttaa, kun kaikki palvovat suuria ja kauniita pohjois-amerikkalaisia köntyksiä.
- Thor
On pojat ihan oikeessa,mutta ku joka porukalla olis muutama "brashear" joukkueessa,niin jopa loppuis korkeilla käsillä ajamiset, mailalla hakkaamiset ja muut vastaavat idioottimaisuudet. kyllä kauhun tasapaino olis poikaa...
Mutta sitten voisi käydä niin, että nämä Brashearit hakkaa käsille ja kuka helkatti niitä pysäyttäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979