Kaveri tuumasi ettei minnekään syttynyt mitään valoja. Lienee akut mennyt tyhjäksi kun painoi istuinlämppärit päälle.
Oi oi niitä ensimmäisiä kunnon pakkasia....
Uuttakorollaa vedettiin valkin lavalle
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö-juttu, mutta vastataan kuitenkin. Tuohon riittää, että 12 V lyijyakku on tyhjä. Hybridiakku on täysin kytketty irti sähköjärjestelmästä kun auto on sammuksissa. 12 V akun kuski tai joku muu ihminen taasen voi tyhjentää samalla tavalla kuin missä tahansa muussakin autossa.
- Anonyymi
... ja samaten sitä voi ladata tai siihen voi antaa virtaa toisesta autosta.
- Anonyymi
Tuohon talvikäynnistymiseen vielä sen verran, että riittää kunhan 12 V akussa on sen verran virtaa, että korkeajännitereleet kytkeytyvät päälle. Sen jälkeen käynnistysvirtaa ja -tehoa on käytössä niin hervottoman paljon, ettei siitä ikinä tule pulaa.
- Anonyymi
Öö..onko tuo nyt mikään ihme että autoja vedetään hinausauton kyytiin.
Eikä tojo ole poikkeus siinäkään.
Kaiken merkkisiä niitä näkyy..uusia ja vanhoja. - Anonyymi
Uskoisin jos itte näkisin mutta suomi24:n volkkarivillet ja skodakallet tuntien jätän tämän jutun omaan arvoonsa.
- Anonyymi
valkin lavalle = autojenkuljetusrekkaan
- Anonyymi
Meiänkin kylällä jouduttiin uusimaan liikenne järjestelyä paikallisen huollon lähellä, kun korjausta odottavia hypriti korollia oli satojen metrien matkalla tien poskessa odottamassa korjaus aikaa. nauratti kun ajoin 4.0 TSI DSG RS Suberpillani ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019