Huusin Huutokaupat.com työkaluvaunun ja huomasin vasta jälkeenpäin että "nouto ei mahdollinen" vaikka firma täällä 10km päässä. Rahti 98€
No okei, ajattelin mitään ei voi asialle, puhelimessa sanottiin että kannattaa lukea ehdot ja blaa blaa.. tulee sakkomaksua 200€ jos maksa ja noudata sääntöjä.
No se s....n vaunu tuli nyt sitten ja Kärkkäisen varastolta sanoi rahtimies.
Hätäisen googlailun jälkeen olin saanut tilattua sen vaunun Kärkkäiseltä kotiin toimitettuna alle kolmesataa, nyt meni noiden pakollisten rahtikulujen takia yli 500€.. Ei ole hyvä fiilis ei.. Voiko tosiaan näin toimia, että trokataan huutokaupassa sellaista tavaraa mitä ei fyysisesti ole edes toimijalla itsellään.
Mitäs sitten jos "tukkurin" varasto menee tyhjäksi??? melkoista pelleilyä kertakaikkiaan. Ihan sama vaikka rupeisin jobbaamaan jonkun Keskisen kamoja itse ja hakisin aina kunjoku kaltaiseni tyhmä astuu miinaan.
Oma vika tämä on, mutta toimintamalli sapettaa. Huutokaupat.com voisi katsoa mitä paskakasoja myyjiksi päästävät, jotakin rajaa prkle.
Isostakyröstä en huuda enää ikää mitää.. Syökää räkää
Tämähän hienosti meni, huijauksen makua!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774