Hei! Oon 11-v tyttö ja ajattelin ottaa kolmannet korvakorut. Otan pyssyllä koska se on paljon halvempaa ja olen kuullut että se myös sattuu vähemmän. Mutta kuinka paljon se sattuu? Itsellä sattui toiset korvakorutkin paljon enemmän kuin ensimmäiset. Ja tiedän kyllä, että tämän ikäiselle riittäisi yhdetkin korvakorut mutta itse pidän korvakoruista erittäin paljon ja haluan vain uusia😅 vanhemmilta olen jo luvan kysynyt ja he ovat sitä mieltä että voin ottaa korvakoruja niin paljon kuin vain haluan. Toki ne itse maksan. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kolmannet korvakorut
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin neulan käyttöä. Olen kullut paljon kauhutarinoita pyssyihin liittyen. Varsinkin mitä lähempänä rutoa lävistys olisi niin sitä tärkeämpää ottaa neulalla. Neula poistaa pienen palan ihoa jättäen jälkeensä siistin reijän jossa korulla on tilaa olla ja se paranee nopeammin. Pyssy vie korun voimalla läpi.
Itselläni on kokemusta neulasta, suoraa rustosta keskeltä korvaa läpi. Juu kyllä se sattuu mutta mielestäni ei lainkaan niin paljoa että se olisi keskeinen tekijä. Neulalla lävistättäessä myös tarkkuus on parempi. Toki olet siinä oikeassa että pyssy on halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690