minttu kaulanen

Anonyymi

suurin pudottaja kisassa niin minttu kaulanen on seksikäs niin mikä peppu ja mitkä reidet eli mintulla täydellinen vartalo eli ei saisi laihtua enempää menee seksikkyys pois niin minttu kelpaisi minulle

11

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole.

• Anonyymi

kyllä on niin hänestä ei saa silmiä irtiä niin minttu on kuuma ja todella seksikäs

• Anonyymi

katselin googlen kuvahausta mintun kuvia on hän kyllä täydellinen misu ja kaunis kasvoiltaan ja täydellinen vartalo niin siinä on nainen makuuni ainoa vika mintussa on että häntä olisi pakko pussailla koko ajan

• Anonyymi

Sampon pitäisi jättää se kurppa heti ja ottaa tilalle joku alle 30 v kaunis missi.

• Anonyymi

tiedämme kumpikin että sampo on onnen pekka niin hän on saanut kivan ja hyvän vaimon niin saiskin pussata mintun pakaraa

• Missin kanssa ei välttämättä tule, sitä henkistä yhteyttä.. Pelkkää ulkonäköä kauan jaksa katella.
        Ihana pari ovat ja toisilleen niin sopivat❤️
        Kateelliset ätmit kommentoivat, kun eivät monet ymmärrä parisuhteesta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Puma kirjoitti:

Missin kanssa ei välttämättä tule, sitä henkistä yhteyttä.. Pelkkää ulkonäköä kauan jaksa katella.
        Ihana pari ovat ja toisilleen niin sopivat❤️
        Kateelliset ätmit kommentoivat, kun eivät monet ymmärrä parisuhteesta yhtään mitään.

Järkyttävän näköisiä ihmisiä vähäpukeisina. Kyllä hyvä iho ja hoikka vartalo on parasta mitä voisi kuvitella. Ymmärrän hyvin miksi naiset kehuvat mun ulkonäköä jos ovat joutuneet tuollaisia katsella.

• On hyvä että hänellä on ihailijoita.

• Anonyymi

No mikset ota ja muutatte hittoon suomesta

• Anonyymi

Minttu Kaulanen kuin Temppu Iivari Puolanen.

• Anonyymi

OHo merni väärin; Poppe-IIvari Puiolituinen, vai miten menikään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe