minttu kaulanen

Anonyymi

suurin pudottaja kisassa niin minttu kaulanen on seksikäs niin mikä peppu ja mitkä reidet eli mintulla täydellinen vartalo eli ei saisi laihtua enempää menee seksikkyys pois niin minttu kelpaisi minulle

11

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole.

• Anonyymi

kyllä on niin hänestä ei saa silmiä irtiä niin minttu on kuuma ja todella seksikäs

• Anonyymi

katselin googlen kuvahausta mintun kuvia on hän kyllä täydellinen misu ja kaunis kasvoiltaan ja täydellinen vartalo niin siinä on nainen makuuni ainoa vika mintussa on että häntä olisi pakko pussailla koko ajan

• Anonyymi

Sampon pitäisi jättää se kurppa heti ja ottaa tilalle joku alle 30 v kaunis missi.

• Anonyymi

tiedämme kumpikin että sampo on onnen pekka niin hän on saanut kivan ja hyvän vaimon niin saiskin pussata mintun pakaraa

• Missin kanssa ei välttämättä tule, sitä henkistä yhteyttä.. Pelkkää ulkonäköä kauan jaksa katella.
        Ihana pari ovat ja toisilleen niin sopivat❤️
        Kateelliset ätmit kommentoivat, kun eivät monet ymmärrä parisuhteesta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Puma kirjoitti:

Missin kanssa ei välttämättä tule, sitä henkistä yhteyttä.. Pelkkää ulkonäköä kauan jaksa katella.
        Ihana pari ovat ja toisilleen niin sopivat❤️
        Kateelliset ätmit kommentoivat, kun eivät monet ymmärrä parisuhteesta yhtään mitään.

Järkyttävän näköisiä ihmisiä vähäpukeisina. Kyllä hyvä iho ja hoikka vartalo on parasta mitä voisi kuvitella. Ymmärrän hyvin miksi naiset kehuvat mun ulkonäköä jos ovat joutuneet tuollaisia katsella.

• On hyvä että hänellä on ihailijoita.

• Anonyymi

No mikset ota ja muutatte hittoon suomesta

• Anonyymi

Minttu Kaulanen kuin Temppu Iivari Puolanen.

• Anonyymi

OHo merni väärin; Poppe-IIvari Puiolituinen, vai miten menikään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32