Viime päivinä ilmastonmuutoksesta on uutisoitu mediassa runsaasti. Se on aiheuttanut tälläkin palstalla poikkeuksellisen denialistimökellyksen myrskyn.
Ei kannata hermostua. Tulevaisuudessa uutiset ilmastonmuutoksen eri ilmiöistä vaan lisääntyvät. Pitää sopeutua.
Denialisteilla paniikki päällä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se ole enää mitään uutisointia eikä edes poropagandaa, täyttää jo aivopesun merkit.
Alarmistilla on hätä päällä kun selvisi että suuri osa suomalaisista pyyhkii ahterinsa ilmastoteologien huuhaaväitteillä ja arvausennustuksilla.
Nyt olisi denialisteilla hyvä mahdollisuus kumota tieteelliset väitteet ja havainnot ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta, jos niin haluavat.
Antaa tulla.Silkanpaskan voi suoraan kumota viemäriin. Ei siinä tarvitse todistaa muuta kuin että sinne meni.
kenraali kirjoitti:
Silkanpaskan voi suoraan kumota viemäriin. Ei siinä tarvitse todistaa muuta kuin että sinne meni.
Kiitämme tieteellisesti perustellusta väitteestäsi.
Hohhoijaa.- Anonyymi
Kukaan ei kiellä ihmisen vaikutusta ilmastoon. Se vain on jo todistettu ettö vaikutus on hyvin vähäinen siihen nähden mitä alarmistit ovat ennustaneet - Ei ole mitään pelättävää.
- Anonyymi
Jöns jälleen kerran aloittaa haukkumalla denialisteja, kun he eivät usko lähes olemattomaan ihmisen aiheuttaamaan ilmastonmuutokseen.
Kuitenkin suurin osa ihmisistä tajuaa ilmastonmuutoksen olevan aivan normaali asia joten denialistitkin uskovat siihen.
Valveutuneempi osa ihmisistä tietää ilmastohistorian tuhansien vuosien ajalta ja siihen ei välttämättä kuulu enää miljoonien vuosien kehitys vaan jääkausi ja sen jälkeinen aika, joka on alarmisteilla tarkoituksella hakusessa.
Koululakot ja tarkoitus aivopestä erikoisesti nuoret on jo liikaa suurimalle osalle ihmisistä. Tuo nuoren hysteerikon esiintyminenkin jonkun ryhmän asialla on jo törkeä teko. 10 vuoden kuluttua nuo kohderyhmään kuuluvat nuoret ovatkin sitten jo äänestysiässä ja kannattavat radikaaleja tekoja ilmastonmuuttamaisen nimissä.
Kauhea tulevaisuus kun ääriryhmät etenevät.Ei ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos millään lailla todellisemmaksi muutu vaikka uskoisi joulupukkiin tai IPCC:n julistuksiin tai uskoisi Jupiterin tai Marsin vaikututtavan ihmisten kohtaloihin.
- Anonyymi
kenraali kirjoitti:
Ei ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos millään lailla todellisemmaksi muutu vaikka uskoisi joulupukkiin tai IPCC:n julistuksiin tai uskoisi Jupiterin tai Marsin vaikututtavan ihmisten kohtaloihin.
Pankaa muut "denialistit" ranttaliksi. Minä jo väsyin jatkuvaan typerään vittuiluun ja poistatukseen. Uudella moderaattorilla näyttää olevan erilainen linja kuin aiemmalla. Homma ulkoistettiin. Tietyt sanat ei miellytä jonssia ja heti iskee poisto. Viittaus yläpään vaivoihin poistuu nopeasti. Tuntuu olevan hirveän arka aihe.
- Anonyymi
Ei näy denialisteja ilmaston pelastuskokouksissa, joten paniikki ei liene koske heitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979