Lapset ilmastonmuutos mielenosoituksissa

Anonyymi

Lapsilla on oppivelvollisuus, pysykööt koulussa, samoin opettajat.
Vai kuuluuko mielenosoituksen opettelu oppivelvollisuuteen? Epäilen.
Jos lapset olisi opettamassa eläkeläisille esim. kauppojen edustalla kierrätystä, sen ymmärtäisin, mutta en luvallista mielenosoitusta.
Ilmastonmuutoksen torjunta on meidän aikuisten tehtävä, eikä lapsia saa syyllistää ja aiheuttaa pahaa oloa ja ahdistusta siitä lapsille.
Roskat pitää jokaisen itse laittaa oikeisiin paikkoihin se on jokaisen velvollisuus.
Ei humalatila ole puolustus siinäkään asiassa.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tuommoinen kovin uutta ole. Joskus 1960- ja 1970-luvulla yleisdemokraattiset lapset kävivät osoittamassa mieltään nollakasvun yhteiskunnan puolesta ja hihkumassa sitä, kuinka autuas on Neuvostoliiiton systeemi.
      Taksvärkkipäiviä järjestettiin että saatiin kerätyksi rahaa afrikkalaisten diktaattoreiden henkilökohtaisiin juhlamenoihin.
      Sosialistisia opintopiirejä oli kouluissa yliopistoja myöten. Jos et osallistunut niin olit huono ihminen.
      Sama on meininki edelleen. Ainoastaan sanat iskulauseissa ovat vaihtuneet.

• Anonyymi

Historia vain toistaa itseään.

Sain onneksi opintoni päätökseen v.-68 (vanhan valtaus, Tsekin miehitys), joten vältin "osallistumispakon".
        Jälkeenpäin osallistujat, jotka suurimmalta osin ovat jo eläkkeellä, ovat todenneet häpeillen että onneksi päättäjät ja vanhemmat eivät silloin ottaneet liikehdintää vakavasti, päin vastoin kuin tapahtui seuraavien nuorisoliikkeiden kohdalla.

Tuo typeryys kuoli onneksi uuden uhan alle (öljykriisi), johon liittyi sitten tiedemaailman yksimieliseksi julistettu nolo sammakko (Rooman Klubi) jne, eli todennäköisesti tämä nykyinenkin "katastrofiuhka" jää samanlaiseksi huvittavaksi ja hävettäväksi muistoksi kuin kaikki muutkin aikaisemmat ja vielä enemmän olisi toivottavaa että päättäjät ymmärtäisivät millaista vahinkoa voi saada aikaan säätämällä lakeja vain liikehdinnän hillitsemiseksi.

• Anonyymi

- Älä pure kättä, joka sinua ruokkii, on viisas sanonta.
      Nämä lapset ja nuoret saavat korkean elintasonsa ja hyvän kpulutuksensa ilmaston muutoksen kautta heidän vanhemmiltaan, joita he nyt siitä syyttävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe