Henkilö luo itsestään idealisoidun minäkuvan. Osaa mielestään kaiken eikä ole koskaan elämässä tehnyt virhettä. Hän käyttää muita ratkaisemaan kun ongelmia tulee. Ongelmat eivät tule koskaan hänelle, vaan sille, joka on häntä lähinnä. Siis toinen on ongelmaton ja toinen oikea ongelmavyyhti. Kertokaa kuinka tämä on mahdollista?
Miten tuo oikein menee??
Anonyymi
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Poiu tietää tuohon vastauksen.
- Anonyymi
Mahdollista hyvinkin helposti. Käy esimerkiksi parturissa tai pöydässä kysyy "voisitko ojentaa ketsupin?" Käyttää muita itsensä jatkeena. Tyypillistä narsistin käytöstä.
- Anonyymi
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
Ei naurata nyt kyllä yhtään. Leikkaisi vaan itse omat hiukset ja hakisi itse sen ketsuppipullonsa.
- Anonyymi
Minulla on valtavia ongelmia ja virheitä omasta mielestäni
tervisin
"poiuytresdfghj"- Anonyymi
Olen aivan hädissäni niiden kanssa. Mut te jaksatte valemaalata.
"poiuytredfghj"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699