Vein vaimoni lainaan yksin asuvalle miehelle eilen illalla. Soitti juuri että puolen päivän aikaan voisin hakea hänet kotia. Kysyin nukuitko yhtään, vastasi samoilla silmillä ollaan vielä valveilla.
Vaimo huollossa.
57
352
Vastaukset
- Anonyymi
Öljynvaihdollako oli.
- Anonyymi
Kiihottaa ajatus että ovulaation aikana voisi huoltaa ja täytää omalla nestellä?
- Anonyymi
Olet oikeassa! Olen vieläkin aivan huumassa kun katselen vaimoa alasti, rinnoissa imeskelyn jälkiä ja peppu punertava joka kerttoo takapäin kovasta panosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa! Olen vieläkin aivan huumassa kun katselen vaimoa alasti, rinnoissa imeskelyn jälkiä ja peppu punertava joka kerttoo takapäin kovasta panosta!
Onko mahdollista päästä vaimoasi helliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista päästä vaimoasi helliä?
Mielelläni jos kaikki sinulla reilassa. Tämä on mieidän yhteinen harrastus vaimoni kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni jos kaikki sinulla reilassa. Tämä on mieidän yhteinen harrastus vaimoni kans.
Olen Etelä - Suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Etelä - Suomesta
Niin mekin olemme. Asutko yksin?
- Anonyymi
Moniko mies haluaa nauttia vieraasta, miksi nainen ei saisi luvalla purkaa paineita😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mekin olemme. Asutko yksin?
En! mutta voisin tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En! mutta voisin tulla?
Miten sinä pystyt liikkuu viikolla vai viikon loppuna? Lähden itse siksi aikaa pois kun yhdyt vaimoni kanssa. Aikaa täytyy varata minimissään pari tuntia, mieluummin enemmän koska vaimo tykkää käydä saunassa vieraan kanssa ennen yhdyntää.. Yleensä valmis jo saunassa käy kuulemma tosi kuumana miehet kertoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä pystyt liikkuu viikolla vai viikon loppuna? Lähden itse siksi aikaa pois kun yhdyt vaimoni kanssa. Aikaa täytyy varata minimissään pari tuntia, mieluummin enemmän koska vaimo tykkää käydä saunassa vieraan kanssa ennen yhdyntää.. Yleensä valmis jo saunassa käy kuulemma tosi kuumana miehet kertoneet.
Viikolla, arkipäivällä, aamusta vaikka, oletteko pääkaupunkiseudulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikolla, arkipäivällä, aamusta vaikka, oletteko pääkaupunkiseudulta?
Nurmijärvellä. Vaimolla välillä työt alkaa puolilta päivin, itse lähden kuuden jälkeen kotoa töihin. Juttelin juuri vaimoni kanssa kerroin etsiväni uutta tuttavuutta meille, hän naureskeli työn ohessa ja toivoi pidempi aikaista ystävyyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmijärvellä. Vaimolla välillä työt alkaa puolilta päivin, itse lähden kuuden jälkeen kotoa töihin. Juttelin juuri vaimoni kanssa kerroin etsiväni uutta tuttavuutta meille, hän naureskeli työn ohessa ja toivoi pidempi aikaista ystävyyttä..
Pitäiskö sitten tulla sinne, voisin ajaa Hanko- Hyvinkää tietä pitkin, vaikka perjantaina lähtisin ajamaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sitten tulla sinne, voisin ajaa Hanko- Hyvinkää tietä pitkin, vaikka perjantaina lähtisin ajamaan :)
Kysyn vaimon työ vuorot kun tulee töistä. Olisihan kiva saada viikon lopuksi tyytyväinen vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn vaimon työ vuorot kun tulee töistä. Olisihan kiva saada viikon lopuksi tyytyväinen vaimo.
Voimmeko siirtyä sähk. post. kun täällä on ääliöitä arvostelemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimmeko siirtyä sähk. post. kun täällä on ääliöitä arvostelemassa?
Voidaan mennä voit saada vaimon puh numeron voitte jutella ja laitella eroottisia viestejä keskenään, vaimo tykkää työn lomassa lukea ja kuumana varmasti kun tapaatte. Yritä saada perjantaiksi vaimo hoitoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan mennä voit saada vaimon puh numeron voitte jutella ja laitella eroottisia viestejä keskenään, vaimo tykkää työn lomassa lukea ja kuumana varmasti kun tapaatte. Yritä saada perjantaiksi vaimo hoitoosi.
kivaolisi@gmail.com on tällainen osoite :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut vastausta enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut vastausta enää.
Annoin vaimolle sähkö posti osoitteesi aamulla kun lähti töihin. Ehkä vähän sotki kun tää yksin asuva mies pommitti koko yön viestillä vaimoa. Oletan että parasta aikaa yhdynnässä miehen luona kun puhelin kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kuulostaa hyvältä kyllä kelpais ;)
- Anonyymi
suitsahemmo kirjoitti:
Tuohan kuulostaa hyvältä kyllä kelpais ;)
Aavistin oikein eilen kun vaimo tuli kotia vasta klo 18.00. Kysyin oliko kova työ päivä, vastasi olen aivan poikki. Vaimo meni saunaan edeltä ja samaan aikaan tuli viesti puhelimeen oli pakko katsoa viesti. Viestisssä luki.. kiitos kulta oli ihana taas rakastella kanssasi😋 T. JAMUSI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aavistin oikein eilen kun vaimo tuli kotia vasta klo 18.00. Kysyin oliko kova työ päivä, vastasi olen aivan poikki. Vaimo meni saunaan edeltä ja samaan aikaan tuli viesti puhelimeen oli pakko katsoa viesti. Viestisssä luki.. kiitos kulta oli ihana taas rakastella kanssasi😋 T. JAMUSI
Taidat tykätä vaimostasi kun annat hänen nauttia kunnolla. Onko vaimosi enemmän taka pilluinen olen kuullut sellaiset naiset kiimaisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tykätä vaimostasi kun annat hänen nauttia kunnolla. Onko vaimosi enemmän taka pilluinen olen kuullut sellaiset naiset kiimaisempi
Tykkään tosi paljon! Tosiaan on.. ja pieni peppuinen.
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään tosi paljon! Tosiaan on.. ja pieni peppuinen.
Tuo olisi kiva päästä kokeilemaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoin vaimolle sähkö posti osoitteesi aamulla kun lähti töihin. Ehkä vähän sotki kun tää yksin asuva mies pommitti koko yön viestillä vaimoa. Oletan että parasta aikaa yhdynnässä miehen luona kun puhelin kiinni.
Ei ole tullut mitään viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut mitään viestiä?
Uskon ottaa yhteyttä voin viikon loppuna kysäistä. Aamulla pukeutui seksikkäisiin alus asuihin pikkarit joissa takana pelkkä naru sekä sivuilla,laittoi mustan lyhyen nahka hameen ja tiukan topin ilman rinta rinta liivejä sekä parasta tuoksua kaulalle. Lähtiessä sanoi että voi mennä myöhäksi kotiin tulo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ottaa yhteyttä voin viikon loppuna kysäistä. Aamulla pukeutui seksikkäisiin alus asuihin pikkarit joissa takana pelkkä naru sekä sivuilla,laittoi mustan lyhyen nahka hameen ja tiukan topin ilman rinta rinta liivejä sekä parasta tuoksua kaulalle. Lähtiessä sanoi että voi mennä myöhäksi kotiin tulo!
Voi mennä ensi viikkoon ennen kun vastan, katsotaan mitä saat selville?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mennä ensi viikkoon ennen kun vastan, katsotaan mitä saat selville?
Toivon tietenkin että pääset panee kunnolla vaimoa! Jos tänään ottaa yhteyttä pystytkö tapaa? Olisi kiva saada viikonlopuksi vaimo tyytyväisenä kotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon tietenkin että pääset panee kunnolla vaimoa! Jos tänään ottaa yhteyttä pystytkö tapaa? Olisi kiva saada viikonlopuksi vaimo tyytyväisenä kotia.
katsotaan mihin aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katsotaan mihin aikaa?
Laitoin viestiä vaimolle että ottaako yhteyttä tänään sinuun. Kerroin että halut naida viikon lopuksi pallit tyhjiksi. Vastasi minulle.. pidän sinut jännityksessä rakkaani, tarkista kun tulen kotia😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestiä vaimolle että ottaako yhteyttä tänään sinuun. Kerroin että halut naida viikon lopuksi pallit tyhjiksi. Vastasi minulle.. pidän sinut jännityksessä rakkaani, tarkista kun tulen kotia😗
Menee tiukille , koska huomen aamulla jo aikaisin lähtöä , ei tuu sähköpostiin viestejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee tiukille , koska huomen aamulla jo aikaisin lähtöä , ei tuu sähköpostiin viestejä!
Voi olla että tää yksin asuva mies tällä hetkellä saanut vaimon pauloihinsa! Vaistosin jo aamulla että vaimoa panetti kunnolla. Älä ressaa uskon että ensi viikolla tapaatte kerron että haluan sinun naivan kunnolla. Vaimo tietää miten aisuri mies nauttii siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että tää yksin asuva mies tällä hetkellä saanut vaimon pauloihinsa! Vaistosin jo aamulla että vaimoa panetti kunnolla. Älä ressaa uskon että ensi viikolla tapaatte kerron että haluan sinun naivan kunnolla. Vaimo tietää miten aisuri mies nauttii siitä.
Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko hän tulla raskaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi
Jos näkisit meidät ja tietäisit ammattimme sekä taloudellisen tilanteemme, jäisit suu auki ihmettelee! Aasit muuten ei ole tyhmiä jos perehdyt tarkemmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos vaikka ensi viikolla, mutta voiko hän tulla raskaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla ehkäisy kunnossa mutta silti pieni mahdollisuus aina olemassa. Olemme keskustelleet tän asian yhdessä selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla ehkäisy kunnossa mutta silti pieni mahdollisuus aina olemassa. Olemme keskustelleet tän asian yhdessä selväksi.
Ei haittais vaikka jättäis ehkäisy pois ,olisin valmis siittämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos vaikka ensi viikolla, mutta voiko hän tulla raskaaksi?
Tietenkin voi jos jättää ehkäisyn pois. Haluaisitko siittää hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittais vaikka jättäis ehkäisy pois ,olisin valmis siittämään
Meillä ei vielä perheen lisäystä joskus keskusteltu jospa vieras siittäisi raskaaksi. Aisurina tosi kiihottava ajatus, voit ehdottaa vaimolle kun olette tutustuneet kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voi jos jättää ehkäisyn pois. Haluaisitko siittää hänet?
Kyllä! nauttisin jos spermani tekis tehtävän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näkisit meidät ja tietäisit ammattimme sekä taloudellisen tilanteemme, jäisit suu auki ihmettelee! Aasit muuten ei ole tyhmiä jos perehdyt tarkemmin!
Oletteko jotenkin fiksumpia aaseja.Hyvää juttuu heität uskot varmaan itsekin mielikuvitus vaimoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa nauttisinko jos sinun spermasta vaimo raskaaksi ja panisit raskaana ollessa vaimoani. Voisit olla lapsen kummi ja myöhemmin kerrottais kuka isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa nauttisinko jos sinun spermasta vaimo raskaaksi ja panisit raskaana ollessa vaimoani. Voisit olla lapsen kummi ja myöhemmin kerrottais kuka isä.
On ollu täällä palstalla yksi raskaana oleva nainen mutta oli trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestin vaimolle että haluaisit siittää hänet. Arvaa mitä vastasi? Kirjoitti jos rakas sitä haluat tosissaan, olen valmis lopettaa ehkäisyn😗 tapaan tänään aaikaisemman kaverin mutta ehkäisyn kanssa. Onko sinulla kulta mitään vastaan jos jään yöksi kun kaveri haluaisi ja itsekkin haluaisin rauhassa nauttia. Varmaan aamulla huomasit miten kuumana kävin😊 rakastan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollu täällä palstalla yksi raskaana oleva nainen mutta oli trolli
Seurasin sitä keskustelua. Voihan että nainen sai kesken menon tai tuli muita ongelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei vielä perheen lisäystä joskus keskusteltu jospa vieras siittäisi raskaaksi. Aisurina tosi kiihottava ajatus, voit ehdottaa vaimolle kun olette tutustuneet kunnolla.
Oletteko keskustellut minusta, milloin vois tulla?
Moikka. Mitä vaimosi sanoisi jos olisi kaksi miestä pitämässä hyvänä?
Täällä olisi kiihkeä ja estoton mies kiinnostunut.- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli
Omaasko haistelet käy pesulla dokaamisen ohessa.
- Anonyymi
Hyvää juttuu naisesta jota ei edes ole,Jatkakaa samaan malliin juttuu maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Taidat olla vähän kade
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähän kade
Ai tosta jutusta älä naurata bimbo.Vaikka jutustelu suunnattomasti huvittaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tosta jutusta älä naurata bimbo.Vaikka jutustelu suunnattomasti huvittaakin.
Yleensä en roiku tälläisillä sivuilla, kuulin kyseisen parikunnan vaimolta että mies keskustelee täällä. Miehen vaimon olen tavannut toisissa ympyröissä. Parikunta on todellinen ja heidän harrastukset yksityisiä. Odotan juuri miehen vaimoa luokseni aivan täpinöissä. T. Jamu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä en roiku tälläisillä sivuilla, kuulin kyseisen parikunnan vaimolta että mies keskustelee täällä. Miehen vaimon olen tavannut toisissa ympyröissä. Parikunta on todellinen ja heidän harrastukset yksityisiä. Odotan juuri miehen vaimoa luokseni aivan täpinöissä. T. Jamu
Aloittaja itse kommentoi omaa juttuunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja itse kommentoi omaa juttuunsa.
Vedä kätees idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä kätees idiootti
Siellä puolen se idiootti tuntuu olevan.Annan sulle hyvän neuvon lopeta dokaaminen olet vissiin aika syvällä.Ja muista ottaa lääkkeesi.Etkö muuten parempaan kommenttiin pysty kertoo susta aika paljon.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826