Keskustelua asiallista, mielisairaudet ja pattayarakkaus

Anonyymi

tuossa voisi olla maanantain kekustelun aihe.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen avaus, onko uudessa sairauksien diagnoosi luottelossa tilaa pattayarakkaudeksi luokiteltavasta mielisairaudesta, vai onko se esim. jonkin aiemmin tunnetun sairauden alalaji, kuten ihmissuhdekyvyttömyys muutakuin maksullisten kanssa.

• Anonyymi

Minunkin mielestäni yksi parhaita aloituksen aiheita ja sopii maanantain ohella jokaiseksi päiväksi.

Sanavalinta kekustelu mitä oivallisin, koska asiallinen keskustelu mahdoton syystä, että kekustelua harjoittaa otsikon ryhmään kuuluvat Pattayan rakkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin mielestäni yksi parhaita aloituksen aiheita ja sopii maanantain ohella jokaiseksi päiväksi.

Sanavalinta kekustelu mitä oivallisin, koska asiallinen keskustelu mahdoton syystä, että kekustelua harjoittaa otsikon ryhmään kuuluvat Pattayan rakkaat.

Ensimmäinen mieleltään niin terve ilmaantui, onko tänään vuorossa totuustarkkailua vai muuten vaan ajattelit pitää hauskaa palstalla, pattaya on paratiisi,... varsinkin tälle heikommalle osapuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen mieleltään niin terve ilmaantui, onko tänään vuorossa totuustarkkailua vai muuten vaan ajattelit pitää hauskaa palstalla, pattaya on paratiisi,... varsinkin tälle heikommalle osapuolelle.

Ken lieneekin totuustarkkailun pohtija, onko vaiko eikö hän sanoisin päivystystarkkailija, joka päivystystarkkailu on yksi rakkauden ilmenemismuoto.

• Anonyymi

mielisairaus päivystäjälle hyvinkin tuttua.

• Anonyymi

Lerpsa on superrikas. Olet kehuskellut että rahasi kyllä riittää nettimaksuihin ja siksipä olet täällä koko rahalla koko ajan. Onko 9,95 Saunalahden liittymä vai peräti 19,90?
      Mikäs liittymä numballa on nyt Suomessa ja dumballa Espanjassa? Riittääkö massi?

Yksi ja sama olet ja Suomessa ollut koko ajan.

Tiedätkö lerppa mikä on Bic Mac- indexi? Se on ostovoimapariteettiin perustuva mittari jolla mitataan eri maiden valuutan arvoa vertailemalla samaa tuotetta. 

Se ei tarkoita sitä onko hintavertailija köyhä vai rikas vaan sillä vertaillaan eri maiden hintatasoa ja ostovoimaa. Sitä Tapsa tarkoitti eikä sitä että onko jollakin varaa ostaa T-paita vai ei.

Sinä olet vaan sen verran yksinkertainen ettet tajua edes näitä perusasioita.

Vastaan sinulle samalla siihen kultakysymykseen. Minä ostan liikkeestä korun koruna jos ostan. Jos koru on sopiva lahjaksi, niin en katsele sen hintaa enkä karaateja. Itselläni ei ole kuin pari kettinkiä (Suomesta ostettu) ja muutama riipus ja muutama lahjaksi saatu Kalevala- koru. 

Yhden liki 100gramman delfiiniriipuksen teetätin vanhoista omista kultakoruistani. Käytän harvemmin koska harrastuksissa ja helteessä kettingit ei ole käytännöllisiä. Esimerkiksi kun teen jalkakyykkyä 200 kilolla niin se ketju on varsin ikävä tangon ja niskan välissä.

Kerran lunastin tosiaan yhden tyttösen korut kanista summalla joka vastaa sinun 1-2 vuoden kelatuloja. Sinä ja sinun Amexisi ja kultasi lerpsa. Tuollaisella ukkelilla on neulanohut vanha vihkisormus tuhannen mutkalla jota kyyneleet silmissä katselet ja muistosi palaa kymmenien vuosien päähän. 

T 2010

• resupetteri 2010 on taas vallannut areenan, taisi osua ja upota... kerralla...
        Mutta ennen kaikkea poju, älä selitä, lähes kaikki thaimaassa myytävä kulta on 23/24 osaista.

ostin vuosia sitten tungsten sormuksen vihkisormukseksi, painaa muuten 58g... Sormuksessa on hauska ominaisuus se ei naarmuunnu lainkaan...

• Anonyymi

"Delfiiniriipus"?

Pakko kysyä vaikka hävettää jo etukäteen. Elikkäs mikäs juddu on tämä delfiiniriipus?

Siis onkos delfiinillä jokin tietty merkitys koruna?

Anteeksi tietämättömyyteni.

• Anonyymi

Ihmissuhdekammo? Määrittele se, kiitos! Heitetääs tähän oma historiikkini tuosta "kammosta" ikäjanani ja suhteitteni perusteella.

14-16 vuotiaana kahden vuoden suhde. 16-19 vuotiaana kolmen vuoden suhde. 19-37 vuotiaana kahdeksantoistavuoden suhde ja avioliitto. 37-43 vuotiaana kuuden vuoden suhde. 44-45 vuotiaana vuoden suhde. 

Kaikki edellämainitut suomalaisten naisten kanssa. Thaimaassa yksi yhden vuoden suhde tuossa 2014 ja nyt ollut suhteessa ja avioliitossa kohta kolme vuotta.

"Kaatoja" ei ole neljääsataa jota toitotat. Siviilikaatoja satakunta ja maksullisia max 200. 
      Suurin osa noista maksukaadoista tuli ensimmäisen kahden vuoden aikana Thaimaassa. Parhaimmillaan tahti oli 10 naista viikossa. Siitä se sitten rauhoittui.

Olenko siis mielestäsi "ihmissuhdekammoinen"? Minä sanoisin että sinä olet, koska sinua ei kiinnosta enää se sinun oma vaimosikaan vaan pakoilet häntä tähän nettiharrastukseesi ja muuta harrastusta sinulla ei ole. 

Suomalainen nainen ei katselisi kaltaistasi nettiaddiktia päivääkään eikä moni thaimaalainenkaan. Taitaa se vaimosikin potea kammoa sinua kohtaan.

T 2010

• Anonyymi

2010 meni Tinderin kanssa muutama kuukausi sitten naimisiin ja nyt ollut avioliitossa hänen kanssaan kohta kolme vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 meni Tinderin kanssa muutama kuukausi sitten naimisiin ja nyt ollut avioliitossa hänen kanssaan kohta kolme vuotta.

siinäpä lärpälle pohtimista koko viikoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteessa / Avioliitossa

• Anonyymi

Mitäpä lerpsei arvelet paljonko nuo "ilmaiset" ja liitot on tulleet maksamaan sen pyöreästi 30 vuoden aikana jotka olen ollut "ilmaisessa" suhteessa? 

Vaikka vähennän noiden "ilmaisten" naisten kotitalouteen tuomat rahat ja lasken heidän kotirouvailulleen tuntiansiot niin silti ollaan liki miljoonassa eurossa.

Mutta arvaapas mitä? En kadu senttiäkään ja olisin laittanut meidän yhteisiin mukaviin elämiin vielä lisääkin ihan hyvin mielin jos olisi tarvinnut. Kaikki on yhteistä silloin kun minä olen suhteessa. Avioehtojen laatijat ovat surkimuksia. 

Kaikilla rouvillani on ollut kukkarossaan kortit meikäläisen tilille ja sieltä ei ihan äkkiä massi lopu enää tässä elämässä. Laita nuudelit kiehumaan lerpsei ja itke.

T 2010

• Anonyymi

Yritäpäs yhden kerran vastata kysymykseen. Millainen on suhteesi siihen eteerisen kauniiseen vaimoosi?

Asuuko hän samassa osoitteessa ja mitä hän tekee sillä välin kun sinä olet netissä? Mitä teitte viimeksi yhdessä jos ei syömistä lasketa? Milloin harrastelitte viimeksi sitä mitä mies ja nainen joskus harrastaa ihan luonnostaan? 

Milloin kävit ulkomailla viimeksi? Missä se sinun poikasi oikeasti on? Ei ainakaan luonasi tai olet maailman surkein isä.

T 2010

• Onko osunut ja uponnut taas reppana, muista että kela on ystäväsi.

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Onko osunut ja uponnut taas reppana, muista että kela on ystäväsi.

Vilkaiseppa peiliin.

• Jaahas että tämmönen tapaus tällä kertaa, Neiti Hulahula on piipittäny oikein urakalla tähän suuntaan, joten täytyy kaataa toinen annos Kuksaan Espanjan illassa ja kohteliaasti toki vastata hieman, koska Neiti on vaivautunut, olisihan epäkohteliasta olla vastaamattakin.

Koru koruna edelleenkin vaikka nyt lopetitkin kultapitoisuuden katselun, joten tiedoksi sinulle Neiti, Thaimaalaisten käyttökorujen kultapitoisuus ei bablallasi muuksi muutu.

Oikein viisasta ottaa kaulakorusi pois kun teet jalkakyykkyjä varsinkin voimasukuun kun kuulut, 200 kilolla.
      Minä en kyykyttele, kunhan kuntoilen tässä iässä, mutta tuosta tuli mieleeni hauska sanonta, että köyhät kyykkyyn.

Minulla on naarmuinen ja soikea thaisormus sormessa, jota ylpeänä pidän, en tarvitse muita koruja.

Sorry Hulahula, ei pätkän vertaa kiinnosta sun ihmissuhdehistorias, mutta kun siihen historiaas tahdot bablaa 200 maksukaatoa, niin asetat itsesi amisryhmään.

Et sinä liene ihmissuhdekammoinan vaan minä pidän sinua kyvyttömänä normaali-ihmissuhteisiin, pidäthän sinäkinoikeutenasi pitää minua mitäkulloinkin päähäsi pälkähtää.

Toteat tietoisuutesi / näkemyksesi minun ja minun vaimoni välisestä suhteesta, johon lyhykäisyydessään, että tuubaa ja vastavuoroisesti väitän sinun Tinderisi olevan pelkkää haavetta suomen juhannus- ja jouluvierailuineen vaikka olisikin tyttöystäväsi nykyisellään.
      Jos hän on vaimo, niin tehnyt elämänsä järjettömimmän ratkaisun.

Puhut suomiexiisi liittyen miljoonista, voinet olla oikeassakin, mutta miksi omista ratkaisuistasi vollotat.
      On minunkin suomisuhteet maksanut, maksaahan jokaisenihmisen elämäjotain joka päivä, minä koen niin entiset kuin nykyisen suhteen yhteiseksi suhteeksi, mutta sinä nostatat itsesi kuin olisit aina ollut ainoa vastuuhenkilö suhteissasi.
      Onko siis exäsi ollut kotirouvia vastoin tahtoasi, vai yhteisillä päätöksillä.

En ole laatinut avioehtoa, vaan sen sijaan laillisesti ja ketkuillen siirtänyt kaiken mahdollisen omaisuuden vaimon ja pojan nimiin henkilökohtaisista syistä.

Vaimoni todellakin on eteerisen kaunis, ainakin minun silmissäni, se riittää minulle.
      Suhteemme on hyvä sisältäen erinäisiä tapoja, mutta sinulle ja peppusellesi en viitsi antaa aihetta niistä seikoista.

Mitä teimme viimeksi? No tältä päivältä voisin mainita, että kävimme katsahtamassa muutamaa venettä, jotka sopisi käyttötarkoitukseen. Sellainen aurinkoiselle päivälle sopiva ilman yöpymismahdollisuutta olisi ok, mutta pissalle pitäisi päästä omiin oloihinsa.

Ulkomailla ? No eikös tämä Espanja voisi luokitella ulkomaaksi.

Missä poika ? Poika on Chiang Maissa ja jopa Thaimaalaiseen tapaan vaimoni siskon luona majoittuen, joka vaimon sisko taas asuu naapurustossamme.

Maailman surkein isä ! Jep, jos koet maailman surkeimmaksi parisuhteessa lapsensa aikuiseksi kasvattaneen,kun itse ole lapsesi jättänyt, niin ole mieltäsi.

Opastat minua myös asuntojen hinnoista, jassoo, tiedän aiheesta riittävästi ilman opastustasi niin Suomesta kuin Thaimaastakin, joten kiitosta vaan.

Illuusiohaaverakennusbablaasi en viitsi tuhlata sanoja.

Eurojutut ainoa mistä kanssasi samaa mieltä ja siksi varallisuudestani siirsin mahdollisimman paljon pois euron vaikutusalueelta silloin kun euro oli vielä arvossaan.

Tiedoksi että et ole ainoa jolla ukkeja ja mummeja.

Kiitos että ajattelet minua.

• Anonyymi

Pattayan rakas kirjoittaa Utopian kanssa ja niin Pattayan rakkaalle sopivasta aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattayan rakas kirjoittaa Utopian kanssa ja niin Pattayan rakkaalle sopivasta aiheesta.

SenssusikaaNai ja väliaikoina runkkailee pusikoissa pieniä koulupoika tiiraillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SenssusikaaNai ja väliaikoina runkkailee pusikoissa pieniä koulupoika tiiraillen.

Mutta onhan heidän perheellä Paraisten rantahuvila ja Paraisten saari ja siellä huvila. Sundomin saari ja huvila. Saimaan saari ja huvila.
        Kulosaaren huvila. Noissa neljä luksusjahtia ja yksi ekstrajahti hesassa ja yksi Hangossa. Espanjan huvila ja laituripaikka uudelle jahdille. Phuketin rantahuvila jossa savusauna. Phuketin jahti vaihdettu. Jahteja siis kahdeksan yhteensä.
        Chonburin huvilalla ei tainnut jahtia olla eikä Jompparilla, mutta Kulosaaren rantahuvilassa on allasosastolla pelisali. Chiang Maissa on kolmikerroksinen villa jossa täysmittainen uima-allas. Puussa vierastalo jossa hissi toimii norsulla.
        Ravintolakonsernin tarjoilijat eivät vielä ole maksaneet kokonaan heille ostettuja omakotitaloja joten sensein huvilaluetteloon nekin kuuluvat. Niitä omakotitaloa. Näistä kaikista huviloista huolimatta he lentelevät yksityiskoneella parariisisaarille.
        Hulppeaa laiffia ja nostan lippahattua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan heidän perheellä Paraisten rantahuvila ja Paraisten saari ja siellä huvila. Sundomin saari ja huvila. Saimaan saari ja huvila.
        Kulosaaren huvila. Noissa neljä luksusjahtia ja yksi ekstrajahti hesassa ja yksi Hangossa. Espanjan huvila ja laituripaikka uudelle jahdille. Phuketin rantahuvila jossa savusauna. Phuketin jahti vaihdettu. Jahteja siis kahdeksan yhteensä.
        Chonburin huvilalla ei tainnut jahtia olla eikä Jompparilla, mutta Kulosaaren rantahuvilassa on allasosastolla pelisali. Chiang Maissa on kolmikerroksinen villa jossa täysmittainen uima-allas. Puussa vierastalo jossa hissi toimii norsulla.
        Ravintolakonsernin tarjoilijat eivät vielä ole maksaneet kokonaan heille ostettuja omakotitaloja joten sensein huvilaluetteloon nekin kuuluvat. Niitä omakotitaloa. Näistä kaikista huviloista huolimatta he lentelevät yksityiskoneella parariisisaarille.
        Hulppeaa laiffia ja nostan lippahattua!

Juu SenssuSikaaNai on kuussa josta katselee litteää maata ja etsii Hra kympin rakennustyömaata kelakortillaan tähdäten
        häähhääähähääääää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe