Poikamiesveljeni ajaa joka aamu siitä, mistä maikkarin kuvat tulivat. Nyt ei vastaa puhelimeen, mistä saisin tietoa? Laitoin sähköpostia jo. Oliko siinä millaisia loukkaantumisia? En jaksa selata noita kymmeniä viestiketjuja läpi
Pikkusisko pohjoisesta
PS Off topicin: Näille pohjoisen tietoniekoille: Vuonna 2004 eniten kuolemaan johtaneita kolareita sattui Oulun läänissä. Itsekin olen ärsyyntynyt täkäläisten asenteesta, täällä kun voi keskelläkin päivää ajaa puoli tuntia väärää kaistaa edes että ketään tulee vastaan. Menkää ensin itse tuonne etelään ajamaan, minä olen kokeillut ihan kesäkelillä, pelotti niin ***keleesti.
Asiallinen kysymys Tuusulantien
7
1166
Vastaukset
- poliisille
Soita poliisille ja kysy menettelytavat,auttavat kyllä.
- ara
En osaa sanoa paljonko kuolleita oli v. 2004, mutta v. 2003 Pohjois-Pohjanmaalla kuolleita oli 34 ja Uudellamaalla 49. Ajoneuvojen määrällä ei voi kaikkia onnettomuuksia selittää. Väärä tilannenopeus ja kuljettajan tekemät virhearviot ovat syy yleisin onnettomuuksiin. Ei tiehallinto eikä tie olosuhteet.
- etelän mies
Ei se vaan pohjoisen poika näköjään ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäisi. Miten on mahdollista että Oulun läänissä sattui eniten kuolemaan johtaneita kolareita niillä liikennemäärillä?
- alkup
siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.
- fzdhdfh
kawasaki250 kirjoitti:
voivat ajaa sielläkin ,vai millä ne kulkee?
Oot vissiin kawa250 palelluttanu pääs, muista käyttää sitä kypärää. Tai no ei kai tuollaisella mopolla edes kovin kovaa viimaa saa aikaiseksi.
- transistori
alkup kirjoitti:
siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.
Turha sitä automääriin on suhteuttaa. Liikennemäärät sen sijaan kertoo jotain ja niitä vilkkaasti liikennöityjä teitä on kaikki E-tiet eikä vain Mannerheimin tie..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029