Lätkäjengin salatut kansiot paljastavat ilmastotutkijoiden eliitin likaiset temput

Anonyymi

Salatut kansiot paljastavat ilmastotutkijoiden eliitin likaiset temput. Johtavat suomalaiset luonnontieteilijät kommentoivat viestien sisältöä sekä ilmastotieteen eliitin itse aiheutettua kriisiä, kertoo MOT-ohjelma.

https://areena.yle.fi/1-50117233

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas tämä vanha MOT - ohjelma, joka näyttää olevan lähes kymmenen vuotta vanha eli lähetetty 7.12.2009 . Eiköhän tuosta olisi kaiveltu raskauttavaa materiaalia esille viimeisen vuosikymmenen aikana jos siis sellaista olisi tarjolla. Sellaiselle olisi nimittäin ollut kovasti kysyntää.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/04/21/ilmastogate

Tuossa siis mukana myöhempääkin samaan liittyvää materiaalia.

• Anonyymi

Totuus ei vanhene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei vanhene.

Totuus vanhenee aina kun löytyy uudempaa ja varmempaa tietoa samasta asiasta. Sehän juuri on tieteellisen menetelmän ajatus. Mikään tieteessä ei ole pysyvästi paikalleen naulattua vaan ainoastaan väliaikaista. Kun joskus löytyy parempi selitys ilmiöille niin tuo selitys otetaan käyttöön. Sama koskee myös ilmastoasioita.

Ei olisi ensimmäinen kerta kun tieteellisestä teoriasta löytyisi virhe koejärjestelyissä, mittaustuloksissa tai tulosten tulkinnassa siten, että sen korjaaminen ei kuitenkaan muuttaisi loppupäätelmiä.

Absoluuttisia totuuksia luonnonilmiöiden selityksistä löytyy vain uskonnoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Totuus vanhenee aina kun löytyy uudempaa ja varmempaa tietoa samasta asiasta. Sehän juuri on tieteellisen menetelmän ajatus. Mikään tieteessä ei ole pysyvästi paikalleen naulattua vaan ainoastaan väliaikaista. Kun joskus löytyy parempi selitys ilmiöille niin tuo selitys otetaan käyttöön. Sama koskee myös ilmastoasioita.

Ei olisi ensimmäinen kerta kun tieteellisestä teoriasta löytyisi virhe koejärjestelyissä, mittaustuloksissa tai tulosten tulkinnassa siten, että sen korjaaminen ei kuitenkaan muuttaisi loppupäätelmiä.

Onko ilmastoteologit joskus tehneet jotain järjestettyjä kokeita, mitanneet niissä jotain tai tulkinneet niitä?
        Minä en ole kuullut ainoastakaan. Jos ei ole tehty kokeita, niin ei niistä mitään virheitäkään voi löytää. Teoriat on sitten eri asia. Ilmastoteologia perustuu puhtaasti teorioiden todistamiseen puheella ja kirjoittelemalla lehtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastogate ssä paljastettiin juuri Mann ja Marcot nimiset hutkijat joilla on selvästi vaarallinen poliittinen tarkoitus mielessään ja sitä täälläkin tehdään , koska J nimisellä henkilöllä on vain näiden väärentämiä tutkimuksia käytettävissään.

Mitä nämä 2 hutkijaa paljastivat maailmalle: Mitään ilmastonmuutoksia ei ole tapahtunut maailmassa 2000 vuoteen. Tehtiin lätkämaila jossa varsi on suora ja nykyinen lämmin sykli näyttää lätkämailan lavalta joka kohoaa suoraan taivaisiin.
        He myös näin tehden kielsivät antiikin ja keskiajan lämpimät kauden ja kylmät kaudet niiden jälkeen, jotta varsi olisi suora.
        Onneksi asiat tiedetään aivan varmasti: ilmastohistoriakaan ei ole hakusessa kuin vain alarmisteilla ja nyt ollaan toivuttu 400 vuoden kylmästä kaudesta joka johtui auringosta ja monesta muustakin syklistä. On kuitenkin selvää , että kylmällä kaudella CO2nkin määrä supistuu ja oli jo vaarallisen lähellä luonnon näivettymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe