Mies ei kestänyt... Hyppäsi !
https://thepattayanews.com/2019/10/05/finnish-man-falls-from-sixth-floor-of-suvarnabhumi-airport-in-departure-area-dies-in-hospital-allegedly-jumped/?fbclid=IwAR2khvl1UteUtKnQcG-mgQCjvIqf-TxwZmel5I7rpbnoqhGZxDOMSF_b84M
Ei se taida olla ihan onnellisten maa jos noin tekee tiukkaa sinne palata.
On se vaikeaa palata Pattayalta suomeen "
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs versio maitojunasta?
Tässä minun hyppyni n. 4:n kerroksen korkeudelta:
https://www.youtube.com/watch?v=cmJq1iRUZ9Y
Korkein hyppyni on 4150 m.
- Anonyymi
No, seuraava uutinen taas kertoo 25 vuoden overstäystä, kyllä siellä viihdytäänkin
- Anonyymi
Onhan se kieltämättä aina kurjaa palata Pattayalta Suomeen
- Anonyymi
Äijähyppy! 3>
- Anonyymi
Ei ollut yhtään vaikeaa. rRelu 2 vuotta Pattiksella ja nyt Suomessa . Duunia vaan ja ensi kesänä taas 3 viikoa. TPS-Jokerit 6-0. Ei voi olla vaikeeta :)
- Anonyymi
Pullonkeräyksellä ansaitut rahat eivät riitä lentolippuun ja sitäpaitsi en pääse maasta, koska viisumini meni vanhaksi jo vuosi sitten
Mä kysyi täälä kumpi fuge vai pattis? Sain vastaohjauksen ja sit jo kahen päivän päästä ostettii fugesta rantahuvila ja jahti. Mietin jo tässä kahestaan mielikuvitusvaimoni thaidollyn kanssa että mistä hommataan seuraava huvila. Se vaan pihisi ja sihisi. Vissiin vuotaa taas. Hoitsu joskus aina neulalla sitä härnää ja sit se on ihan velttona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836