Tajusin tuossa juuri kun vanhana asiakkaana olen että capitum laittaa edelleen vanhoille asiakkaille 50% vuosikorolla ja törkeellä nostokululla.
Capitum rikkoo korkolakia?
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle on todennäköisesti aiemmin myönnetty 2000 euron luottolimiitti, josta voit tehdä halutessasi nostoja. Uusi korkokattolaki ei koske vanhoja lainasopimuksia.
Mutta jos luottosopimustasi päivitetään uudella luottorajalla, uusi korkokattolaki alkaa päteä sopimukseesi.- Anonyymi
Ihanko oikeasti, eli mulla on ferratumilla 2010e luotto ja näyvät tarjoavan 2500e, kannattaako se nyt ottaa vaikka mitään ei nostaisikaan jotta saa uuden kokokaton ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeasti, eli mulla on ferratumilla 2010e luotto ja näyvät tarjoavan 2500e, kannattaako se nyt ottaa vaikka mitään ei nostaisikaan jotta saa uuden kokokaton ?????
Varmaan tekevät sinulle aivan uuden lainan, ja vanhassa lainassa säilyy vanha korko. Kyse ei siis ole vanhan lainan luottolimiitin päivityksestä(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774