Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa?
Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ?
Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Helposti. Jatketaan kansojenvaihtoa niin, että maahan tulee yksi suomalainen takaisin, ja samalla ovenavauksella poistuu yksi mamu.
Suomi suomalaisille ja maassa maan tavalla. Perussuomalaiset. Mutta Teillä oli Markka takaisin ja Revalvoitte vai miten meinaatte
taloudellisessa mielessä auttaa suomen eläkeläisiä ?
Eikö Persu jää eläkkeelle ja muuta lämpimään säähän Pattayalle ja
Espanjaan ?- Anonyymi
Tuo markka asia on käsittääkseni käsitelty,markkaaei voida ottaa näillä euromääräisillä velkataakoilla takaisin, eli ensin on saatava valtiontalous kuntoon ja euromääräistä velkaa pienemmäksi, silloin ollankin jo voitolla, kun EU ja Euro kaatuvat omaan mahdottomuuteensa. Sen veran paljon on EKP jakanut ilmaista, veronmaksajien takaamaa rahaa maailmalle.
- Anonyymi
Espanjassa asuvalle on muutenkin tulossa ilouutinen, saa lakaa maksamaan veroja Suomeen. Eikö olekin hienoa.
Miksi Perussuomalaisten pitäisi parantaa Espanjassa asuvien suomalaisten asemaa ? Mikäli tarkoitat Espanjassa, ei mitenkään.
Eikö persu puolue halua korottaa eläkettä tai revalvoida markkaa ?
Thaimaassa ja Espanjassa asuu eläkeläisiä... Nyt tarkkana eläkeläiset !- Anonyymi
Voidaan harrastaa kulttuurinvaihtoa yhteisissä standupesiintymisissä.
Hakkarainen voi käydä kertomassa perussuomalaisesta elämästä täällä pohjolassa, jos olette jo unohtaneet.
Ruisleipää, HK:n sinistä ja turun sinappia voidaan lähettää.
On monia tapoja korjata suomen koti-ikävää sinne Espanjaan. Eikö persu puolue halua korottaa eläkettä tai revalvoida markkaa ?
Thaimaassa ja Espanjassa asuu eläkeläisiä... Nyt tarkkana eläkeläiset !
Eikö markkaa vaadita takaisin revalvoinnin ja eläkkeiden korottamista
varten vai miten EU:n yhteinen terveysvakuutus jos Persu voittaa ja
suomi erooa Euroopan unionista ? Espanjan eläkeläiset kysyy ja Thaimaan
eläkeläiset kysyy .. Bahtin kurssi nousee.- Anonyymi
Ei Suomlaisten asiassa ole parannettavaa, sillä eläkeläisen ei kannata asua Suomessa.
Parannettavaa olisi Suomessa.
Espanjan Suomalaiset vinkuu kun verottaja on heitä rangaissut veroilla, mutta suurimmaksi osaksi se johtuu heidän verosuunnittelusta ja eivät ota huomioon sitä, että tieto liikkuu tietoyhteiskunnassa verottajien välillä. Jos jätät ilmoittamatta pääomatulojasi (vuokra, tai muita tuloja) tulee lisäveroja. Suomalaisten ahneus on jotain käsittämätöntä.
Alkoholisoituneet ja pimeäää työtä tekeviä voikin rangaista yhteiskunnassa kulloinkin voimassa olevien lakien mukaan. Maassa elettävä maan tavalla on hieno ilmaisu. Lähes miljoona suomalaista eläkeläistä asuu ulkomailla !
Minä olen myös yksi heistä. Siksi olen kysellyt Persuilta, että
miten he meinaavat tukea ja auttaa ulkomailla asuvia suomalaisia ?
Markkaa oli huudettu takaisin ja EU eroa oli vaadittu ja miten se
auttaa ulkomailla asuvia eläkeläisiä ja tuskin noin suurta elintaso eroa
saadaa suomessa ikinä kiinni mitä on asua ulkomailla ja vielä vaikka kuinka
ilmasto lämpenisi, niin ei päästä pitkään aikaan etelän lämpötiloihin ja
katsokaa vaikka ulos, niin ette Te siellä terassilla mene.
Asuminen minulle maksaa noin 130 euroa kuukaudessa ja siihen kuuluu
ilmaninen internet. Eläke on keskimääräinen alle 2000 euroa. Mutta
Täällä sillä saa jonkinnäköisen elintason yli puolta paremman, kuin suomessa.
Kysynkin, että onko Persupuolue eläkeläisten asialla ja miten vappu
satanen ???Lähes miljoona suomalaista eläkeläistä asuu ulkomailla !
Minä olen myös yksi heistä. Siksi olen kysellyt Persuilta, että
miten he meinaavat tukea ja auttaa ulkomailla asuvia suomalaisia ?
Markkaa oli huudettu takaisin ja EU eroa oli vaadittu ja miten se
auttaa ulkomailla asuvia eläkeläisiä ja tuskin noin suurta elintaso eroa
saadaa suomessa ikinä kiinni mitä on asua ulkomailla ja vielä vaikka kuinka
ilmasto lämpenisi, niin ei päästä pitkään aikaan etelän lämpötiloihin ja
katsokaa vaikka ulos, niin ette Te siellä terassilla mene.
Asuminen minulle maksaa noin 130 euroa kuukaudessa ja siihen kuuluu
ilmaninen internet. Eläke on keskimääräinen alle 2000 euroa. Mutta
Täällä sillä saa jonkinnäköisen elintason yli puolta paremman, kuin suomessa.
Kysynkin, että onko Persupuolue eläkeläisten asialla ja miten vappu
satanen ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969