vaikka sijaisvanhempi olisi miten riidanhaluinen ja "minä määrään" - tyyppi. Jos ulkopuoliset ovat havainneet outoa toimintaa, lapsia on etsitty talvella metsisitä, ympäillä on paljon kärsimystä ja jatkuvaa hankaluutta, TULEE ILMEISEN HUONOLAATUINEN SIJAISHUOLTOPAIKKA lopettaa nopeasti, ei vasta vuosikymmenten päästä. Miksi ihmisten annetaan kärsiä?
Huonolaatuisen paikan "kamelontit" saattavat olla mestarimanipulaattoreita ja esittää jopa julkisuudessa, mitern hyvieä ja hienoja ihmisiä he ovat ja vain sijoitettuihin lapsiin liittyvien syiden vuoksi lapset otettiin heiltä pois. Pyh! lapset otettiin KALTOIN KOHTELUN vuoksi ja vaitettavasti sitä pääsi jatkumaan vuosikymmenen.
Sosiaaliviranomaisten tulee puuttua,
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774