Moi! Tekis mieli ilotella tänään. Juon täs punkkuu, ja tekis mieli imee kullia. Asun täs kaupunginpuiston lähellä, ni olisko siel?
Hml kaupunginpuisto
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nii siis 30v, hoikahko ja ihan kivan näkönen blondi jätkä täällä huutelee.
- Anonyymi
Oon ny täälä pelkät kengät jalassa, dildo perseessä korkeimmalla olevalla huvimajalla. Kävin äsken ottaan turkkilaisen spermakasvohoidon.
- Anonyymi
Mistä sut löytää?
- Anonyymi
Voisin iltalenkillä poiketa sun luona
- Anonyymi
Asun itselkkin lähistöllä
Onko sulla kik Laita sun kik suomi24 postiin eli osoite on kommentin käyttis ja perään @suomi24.fi
- Anonyymi
Tänää taas oon runkkaillu aamusta lähtien, mutten tietenkään lauennut. :) Tekis mieli tehä jotai tuhmaa jossai ulkona.
T:op- Anonyymi
kik: jardejanne
-op
- Anonyymi
Hämeenlinnassa nyt 50 mies alastomana runkulla. Seuraa? alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
olisiko kaupunginpuistossa perjantaina joku liikkeelä, olisin kiinnostunut. n 50 v kyselee
- Anonyymi
mistä saa hml ssä turkkilaisen hoidon?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745