Tiedotus työttömille

Anonyymi

Kaikki hyväkuntoiset työttömät. Hakekaa ihmeessa lentäjäkoulutukseen finnairille. Mannertenvälisille pääsee lentämään. Moni lentäjä ei halua lentää näitä raskaita ja pitkiä lentoja, joissa kapteenit tienaa 300 000- 400 000e vuosi. Kotimaan lennoillakin tienaa jo mukavat 120 000e vuosi. Pulaa lentäjistä mannertenvälisille lennoille, siksi heille maksetaan ruhtinaallisesti plus kaikki muut edut siihen vielä päälle!!! Koulutus maksaa 60 000e, mutta tulee moninkertaisesti takaisin, kun pääsee lentämään.

9

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse lennän lähimaihin vain. Noi mannertenväliset lennot aika raskaita, pitkiä ja tylsiä. Heille toki maksetaan ja se suotakoon heille, jotka viitsivät noita pitkiä lentoja lentää.

• Anonyymi

Onnistuneista pakkolaskuista saa bonuksia eläkekassaan, epäonnisista pakkolaskuista loppuu eläkekertymä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuneista pakkolaskuista saa bonuksia eläkekassaan, epäonnisista pakkolaskuista loppuu eläkekertymä.

ootko pölööjä??

• Anonyymi

Onko kukaan ihmetellyt miksi koulutappoja tehdään. Kyse yleensä epäoikeudenmukaisuudesta.

• Anonyymi

Lentäjillä hyvät palkat ja kuuluukin olla. Yksi pieni ajatuskatkos, niin lento voi päätyä kuolemaan. Kunnia niille, jotka jaksavat lentää mannertenvälisiä. Palkat niissä ruhtinaalliset, mutta en käy kateeksi☺

• Anonyymi

Joo ruvetkaa kaikki työttömät armeijan taistelulentäjiksi ,se on mukavaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Missä niitä kursseja on jonne työtön vois hakea lentäjäksi,eikös hyppy navetan katolta tunkiolle ainakin vastaa katapultti-istuimen käyttökokemusta,jos sen liittää cv:hen ansioluetteloon.Alkuharjottelun vois varmaan suorittaa F-35 häivehävittäjällä ja siirtyä sitten vähitellen vähän noppeempiin vehkeisiin.

• Anonyymi

Minä olen lentäjän poika............. eikös sellainen laulukin ole ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32