Haluaisin kokeilla miltä maistuu.
Saako mistääm koiran tai kissan lihaa?
8
425
Vastaukset
- Anonyymi
Aasian reissulla minulle tarjottiin koiranlihaa, ei ollut kummoisen makuista.
- Anonyymi
Käväise jossain maassa Aasiassa esim Kiinassa saa varmaan keskisuurista kaupungeista joistain ravintoloista.. siellä syödään joissain ravintoloissa..molempia tai ainakin toista lajia..
- Anonyymi
Kissan lihaa ei kannata syödä ellei ole 100% kotikissa joka sisällä 100%. Sen lihaa voi verrata terveellisyydeltään korppien,varisten ja muiden haaskalintujen lihaan.
- Anonyymi
Ainakin turvallisempaa kuin rakit joiden nuolaisukin voi tappaa, mutta ei tietenkään kissoja pidä tappaa.
- Anonyymi
Irtorakin saa tappaa niin helppohan niitä on pistää lihoiksi. Rakeissa kylläkin niin paljon hengenvaarallisia bakteereja ja muutenkin ällöttäviä otuksia etten ainakaan itse söisi.
- Anonyymi
Kyllä suomestakin saa koiran lihaa jos omistaa aseen ja osaa nylkeä.Noita irtokoiria näkyy aina joka paikassa ja ovat terveellisempiäkin kuin aasiassa syödyt koirat.
- Anonyymi
kissa, oikein kusikissu syö sua kohta purkista ja koira onkin supi tai oikeammin haisunäättä sulle suuhu
- Anonyymi
Voisi ollakin hyvää bisnestä lähteä jonnekin missä paljon katurakkeja ja alkaa myydä niitä vaikka purkitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673