Onko muilla vastaavia kokemuksia, että elämässä kaikki onnistaa, eikä tulee mitään vastoinkäymisiä. Itsellä on näin. Tienaan vuodessa yli satatuhatta palkkatuloja ja muutama satatuhatta pääomatuloa. Olen erittäin komea, hyvin varustettu (28/9cm) eli sen pituus ja paksuus, perhe on uudet komiat autot ja talot mökit ym. ym. Työssäkin jotenkin helppoa, kun on niin älykäs (ä0 188) kaikki jotenkin niin helppoa ja mukavaa. Osaan käsitellä alaisia, tulen heidän kanssaan toimeen ja kaikki on superia ja ihanaa!
Olen herra täydellinen
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä puoluetta äänestät, herra täydellinen? Tai olet äänestänyt.
- Anonyymi
Äänestänyt olen aina kokoomusta tietenkin. Mitä muutakaan??
- Anonyymi
Kiitos, että kerroit. Itse taas luuseri, epäonnistuja. Naimisissa 38 vuotta, kovalla työllä vaimon kanssa hankittu talo ja kesämökki. Kovaa on ollut lainojen maksu. Ei siinä paljon lapsille jää perintöä, niin paitsi muistot. Hyvät välit lapsiin ja vävyihin. Paljon vietetty aikanaan lasten kanssa, vieläkin lomilla ollaan jonkin aika yhdessä. Lapsenlapset hengailee mukana. Ei kaikki vaan ole täydellisiä, mutta ilman meitä hieman huonompia ihmisiä, ei olisi verrokkikohdetta täydellisille. Joulua odotellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725