Sen kun vaan jatkaa samaa malliin : https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b1ea3e23-869a-4463-99a2-2193150a8505
Pienet on tuomiot
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomiothan olivat niin pienet, että naurattivat tuomittujakin.
- Anonyymi
kuin ni
"16-vuotias sai puolentoista vuoden ehdollisen vankeusrangaistuksen molemmista rikoksista. Hän joutuu ehdollisen ohella valvontaan sekä suorittamaan yhdyskuntapalvelua 20 vuotta"
Okei no toi teksti varmaan korjaantuu kyllä, mut huvitti hiukan, et nyt alkaa oleen tuomio kohillaan... :D:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuin ni
"16-vuotias sai puolentoista vuoden ehdollisen vankeusrangaistuksen molemmista rikoksista. Hän joutuu ehdollisen ohella valvontaan sekä suorittamaan yhdyskuntapalvelua 20 vuotta"
Okei no toi teksti varmaan korjaantuu kyllä, mut huvitti hiukan, et nyt alkaa oleen tuomio kohillaan... :D:DYhdyskuntapalvelua 20 tuntia, ei vuotta. Kun tekee rikoksen alle 18 vuotiaana, niin silloin tuomitaan 3/4 rangaistukseen, eli nuorena henkilönä.
Tuomion vähäisyyteen vaikuttaa myös kaikkien arvaama asia, missä suomalaisia syrjitään muukalaisten kustannuksella. Tätä kutsutaan positiiviseksi diskriminaatioksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyskuntapalvelua 20 tuntia, ei vuotta. Kun tekee rikoksen alle 18 vuotiaana, niin silloin tuomitaan 3/4 rangaistukseen, eli nuorena henkilönä.
Tuomion vähäisyyteen vaikuttaa myös kaikkien arvaama asia, missä suomalaisia syrjitään muukalaisten kustannuksella. Tätä kutsutaan positiiviseksi diskriminaatioksi.20 vuotta pitää paikkansa yhdessä asiassa. Rikokseen perustuva ulosotto vanhenee 20 vuodessa. Eli naurua riittää vielä pitkään.
Ei ollu 20 vuotta sitten tollasta...On ne tietokonepelit sun muut paskavalumat televisiosta vaan saanut aikaan ihmeitä nuorison käyttäytymisessä...
Kiitos amerikkalaisen paskahömpän.- Anonyymi
Kyl niitä kuules oli ennenkin iät ajat ei siitä kii..
Nyt näitä vain lisääntyy jatkossa ja rumenee touhu.. porukalla käydään heikon , sivullisen väärään aikaan väärässä paikkaa ,päälle ja tyyliin vaikka henki pois Anonyymi kirjoitti:
Kyl niitä kuules oli ennenkin iät ajat ei siitä kii..
Nyt näitä vain lisääntyy jatkossa ja rumenee touhu.. porukalla käydään heikon , sivullisen väärään aikaan väärässä paikkaa ,päälle ja tyyliin vaikka henki poisEnemmän kaupunkien läheisyydessä
- Anonyymi
pelit ja tv ei tällasen kans mitään tekemistä..
- Anonyymi
Pitää keksiä vain joku muu kuin se todellinen syy
- Anonyymi
BabylonGetaway kirjoitti:
Kerroppa sitten mikä kun tiedät?
Etninen syy.
- Anonyymi
Lepsuksi on mennyt Demla-touhu. Uhri jätettiin ilman rangaistusta vastoin normaalikäytäntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929