kun kakaksi se kuitenkin päätyy?
Mitä järkeä syödä
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lopuksi hautaan vuosikymmenten syönnin loputtua.
- Anonyymi
Ensin se muuttuu oksennukseksi mahassa, jos haluaa syödä terveellisesti ja säästää ruoansulatuselimistöä, niin kannattaa syödä oksennusta, koska siinä on ravinteet vielä tallella :D
Kakassa ei enää ole ravinteita :D- Anonyymi
Ja varikset ovat toista mieltä, sillä nehän syövät paskoo ihan mielellään - kaikki on jo valmiiksi sulateltua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varikset ovat toista mieltä, sillä nehän syövät paskoo ihan mielellään - kaikki on jo valmiiksi sulateltua.
Koira on lähempi esimerkki paskansyöjästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira on lähempi esimerkki paskansyöjästä
Tuon takia mm meille ei oteta ikinä koiraa. On niissä kyllä muitakin huonoja ominaisuuksia, esim. paha ominaishaju.
- Anonyymi
No mutta syötävätkin kasvit käyttävät kakkaa kasvamiseen. Sitten syöt sen kasvin, josta tulee kakkaa. Kätevää.
- Anonyymi
Aika rasistista että paska on ruskeeta
- Anonyymi
Minä en ainakaan syö pelkästään elääkseni. Jos on oikein hyvää ruokaa niin sen syömisestä nauttii.
- Anonyymi
Saló nimisessä taideleffassa ei odoteta kakin päätymistä kasvien ravinteeksi, vaan se syödään sellaisenaan. 5/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764