Runkkaatko farkut päällä ja laukeet farkkujen sisään
Runkkaus farkut päällä
9
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Shortseissa kerran hississä. Spermaa valu lahkeista hissin lattialle
- Anonyymi
Kyllä olen runkannut farkut jalassa mutta on ollut bokserit alla ja lauennut niihin, mutta kyllä vaaleissa farkkuihin märkä kohta näkyviin jää
- Anonyymi
Joo niin jää, mulla oli vaaleet shortsit siellä hississä ja oli aika kiihottavaa runkata kun ties että jos joku tulee sit ku on lauennu ni se huomaa varmuudella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin jää, mulla oli vaaleet shortsit siellä hississä ja oli aika kiihottavaa runkata kun ties että jos joku tulee sit ku on lauennu ni se huomaa varmuudella...
Annoin sperman kuivua mustiin boksereihin niin illalla oli etumuksessa kiva koppurainen vaalea läikkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoin sperman kuivua mustiin boksereihin niin illalla oli etumuksessa kiva koppurainen vaalea läikkä
Joo koppuraiseks se tosiaan jää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo koppuraiseks se tosiaan jää
Ootko koittanut
- Anonyymi
en.
- Anonyymi
Oon useinkin runkannu farkuissa ja lauennu farkkuihin mut oon kans lauennu moniin muihin housuihin, monta kertaa verkkareihin ja talvihousuihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709