Mitäpä jos joku ilmastoaktivisti menisi nyt lokakuun alkupuolella Lapissa paljasti jaloin ulos tepastelemaan kolmenkymmenen asteen pakkasessa ja huutelisi samalla 'ilmastonmuutos, ilmasto lämpenee, aaapuvaaa' sekä olisi pihalla niin pitkään, kunnes tulee lämmin.
Aaapuvaaaa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne Lappiin pitäisi nyt passittaa muutama satatuhatta ilmastoaktiivisinta Helsinkiläistä hallitusvalta mukaanluettuna ja kaikki kesäkamppeissa seisomaan ulkona kunnes ilmastohoureet lähtee päästä.
Niitä jotka Helsingissä ei ilmastohouri voisi kannustuskseksi lennättää vaikka etelään. Siellä Ilaliasa, Espanjsassa ja Ranskassa tuotetaan CO2 päästöjäkin aika mukavasti. Siellä se hiirijalanjälkin on eteläisestä sijainnista huolimatta yli 3/4 Suomalaisesta hiirijalanjäljestä. Kävin elokuun alussa Lapissa. Useiimat paikalliset valitti kylmää kevättä ja kesää, mm marjasadot olemattomat. Eivät tuntuneet uskovat mihinkään lämpenemiseen siellä muutenkaan.
- Anonyymi
Tässäkin threadissa nähdään kuinka pienestä avaimenreiästä maailmaa voikaan katsoa.
- Anonyymi
Pohjoisessa lämpenee kaikista eniten RÖHÖÖ!
- Anonyymi
Miksi talvella ei ole ilmastomielenosoituksia?
- Anonyymi
Nyt on vasta -1 mutta ketään ei näy eduskuntatalon edessä lämpenemistä vastustamassa.
Harvemmin Kemijoki on jäässä jo marraskuun ensimmäisellä viikolla, kuten tänä talvena on. Liekö se ilmastohysteerikkojen pelkäämä jääkausi alkoikin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796