Menneenä kesänä karautettiin Open Airiin Keski-Suomesta ja olipa hieno tapahtuma. Musa hyvää, mahtui liikkumaan, mukavaa sakkia, populaa hyvin ja anniskelu pelasi. Tarkoitus tulla ensi kesänäkin.
Tietääkö kukaan kesän 2020 esiintyjistä?
Open Air tapahtuma
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Jepp, oli mahtava tapahtuma. En ole vielä kuullut mitään ensi kesästä.
- Anonyymi
Onko kenelläkään tietoa kesän 2020 esiintyjistä?
- Anonyymi
Antti voisi olla mahdollisesti yksi jo toisen tulemisensa kunniaksi järjestetyllä maailman kiertueellaan pietarsaareen kesällä saapuva esiintyjä.
Paikallisen valitun kansankin sopii hyvin saapua sankoin joukoin ihan paikanpäälle Antin toista tulemista katsomaan.
- Anonyymi
Muistelisin, että viime vuonna uutisoitiin helmikuussa, että tällanen tapahtuma järjestetään. Että varmaan pian uutisoidaan, jos kyseistä tapahtumaa tänä vuonna järjestetään.
- Anonyymi
Niin.
Jo viime vuonna kuulutettiin koko vuosi, että joku olisi tulossa toisen kerran, ja että sitten järjestetään sellainen toisen tulemisen tapahtuma, että. Ei kuitenkaan tullut kuulutettu toisen kerran tulija sitten kyllä taaskaan, koko vuonnakaan.
Antti on tosin tullut tänä vuonna jo toisen kerran, että saas nähdä tuleeko tännekkin, käymään.
Haaveissa vainko oot mun
https://www.youtube.com/watch?v=CqChgjKDLAw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709