Mieshenkilö myyskentee elokuussa helipoterista ottamiaan kuvia. Minä en ainakaan ole sopinut pihani kuvaamista, näin ollen mies kauppasi salakuvaamiansa kuvia. Lain mukaan kadulta saa kuvata ranennuksia, mutta vain sen, minkä tieltä näkee.
Rahojen kuppaaja kiertelee Eurajokea
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Rangaistavaa on vain nimenomaan henkilön salakuvaaminen, eli tyhjän tilan, esineen, rakennuksen tai eläimen salakuvaaminen ei ole rangaistavaa.
- Anonyymi
Älähän kirjoittele palturia. Pihaa ja asuinrakennuksia saa kuvat vain sen, minkä kadulta näkee. Silloinkaan kuvassa ei saa näkyä autoa tai pyykkiä narulla. Toisen pihan tiiraaminen optisella laitteella on salakatselua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän kirjoittele palturia. Pihaa ja asuinrakennuksia saa kuvat vain sen, minkä kadulta näkee. Silloinkaan kuvassa ei saa näkyä autoa tai pyykkiä narulla. Toisen pihan tiiraaminen optisella laitteella on salakatselua.
google kuvasi joku v2008 tai 2009 kesä. Mun pihalta ainakin vaimo autot ja toinen lapsi tunnistettavissa Eurajoella. Löytyy googlemapsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
google kuvasi joku v2008 tai 2009 kesä. Mun pihalta ainakin vaimo autot ja toinen lapsi tunnistettavissa Eurajoella. Löytyy googlemapsista.
Kriminaali Google: " Asunto, omakotitalon piha, käymälät, pukeutumistilat ja pukukopit kuuluvat sellaisiin tiloihin, joissa ei saa kuvata. Vaikka henkilö ei näkyisi tunnistettavasti, niin rikos toteutuu silti. Edes perheenjäsenet eivät saa kuvata toisiaan salaa, eivätkä vieraitaan".
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722