Näin kuinka ajoit sivuluisussa Turengin S-marketin parkkipaikan lävitse. Autossasi on kivat äänet. Minulla on myös Volvo 740, 2.3 bensa. Siihen täytyisi vaihtaa sytytystulpat ja ajattelin että voisit ehkä auttaa siinä. Vaikka et pystyisi auttamaan, niin voisimmeko tavata jossakin?
T. Tyttö 19v Turengista
Ps. Olet komea :)
Sinä valkoisella 740 Volvolla ajeleva nuori mies
Anonyymi
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Noloa huudella itselleen täällä.
- Anonyymi
Ehkäpä sinä et tunne autoja.....minun Volvo on V70 isolla V kirjaimella.....ja värinkin näit väärin ....minun Volvoni on sininen....no kiireessä erehtyy....
Tavataan vaan....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774