Voi kun löytyisi joku nainen joka haluaa nauttia naistenvälisestä läheisyydestä ilman sen kummempia sitomuksia? Missä näitä naisia on? Onko teitä?
Treffipalstoilta ei vaan tahdo löytää!!?? Baareissa käyn harvoin..
Hoiteleisin samantien jonkun jonka kanssa synkkaisi sillai. Tekee vaan niin mieli... naista!
Naista naiselle
13
59
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei parisuhde kelpaa, jos kerran noin tekee mieli? Silloin saisit "hoidella" oman naisesi joka päivä tai vaikka useamminkin. Ei voi ymmärtää....
- Anonyymi
Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
Ei voi ymmärtää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
Ei voi ymmärtää..Vaan eikö kannattaisi joustaa, kun et kerran muuten saa mitä haluat? Aina voit tietysti olla ilmankin....
- Anonyymi
Monet naiset ei halua tuommoisia puolivillaisia suhteita, kun ei niistä ole kumminkaan mitään iloa, tulee vain pahaa mieltä. Oletko sinä sitoutumiskammoinen? Ei vakinaista suhdetta kannata pelätä, ei siinä ole mitään vaarallista tai ahdistavaa, päinvastoin.
- Anonyymi
Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.
Kannattaa valita semmoinen nainen ettei ahdista.
- Anonyymi
AP tässä.
Minähän EN kysynyt täällä että minkälaista suhdetta mulle suosittelisitte jos haluan seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa? :D
Ei hyvää päivää...... :D :D :D- Anonyymi
Silti voi aina suositella ;)
- Anonyymi
Missä päin asustelet? :) Ikä? Kiinnostaa ;)
- Anonyymi
Ikä 37, Helsinki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä 37, Helsinki.
Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?
Löytyykö sulta profiilia täältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854