Jos omistat asunnon Espanjassa niin onko niin että jos unohdat oven auki niin kuka tahansa voi mennä asuntoosi ja ”omia” asunnon..vaihtaa lukot ja jäädä vaan asumaan? Kuulostaa mielestäni oudolta mutta näin on kuulemma käynyt. Itse en meinaa tuohon teoriaan uskoa😅 yhtälailla joku voisi sitten murtautua ja vaihtaa ne lukot
Asunnon omistaminen
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ole kuullut, se on Eu:n päätöksellä suotavaa kierrätystaloutta ja otetaan käyttöön myös suomessa.
Asuntojen valtaukset pisteytetään siten, että asunnon menettänyt saa jonotusnumeron ja kun vuoro sattuu kohdalleen, niin tämä valtaa uuden mieleisensä.
Lukkofirmoja tuota varten on perustettu lukuisia ja näin työllisyys on taattu.
Aivan heti asunnon menettänyt ei asunnottomaksi jää, koska säännöt oikeuttavat yhteisasumiseen 30 vrk vallanneen ja vallatun kesken. Ei ole kysymys teoriasta vaan lainsäädännöstä. Silloin tällöin täällä nousee lehtien palstoille tyhjien asuntojen valtaustapauksia. Lainsäädännön mukaan poliisi ei voi poistaa valtaajia ilman oikeuden päätöstä. Kaikki tapaukset eivät tietenkään tule julki sillä kyllä espanjalaiset osaavat poistaa rosvot tehokkaasti ilman oikeuden päätöstäkin.
- Anonyymi
Miten sieltä sitten uskaltaisi ostaa asunnon ilman ,että saisi pelätä,kun seuraavan kerran lähtisi Suomesta lomille niin ei olisi koko asunto enää käytössä ? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sieltä sitten uskaltaisi ostaa asunnon ilman ,että saisi pelätä,kun seuraavan kerran lähtisi Suomesta lomille niin ei olisi koko asunto enää käytössä ? 😳
Hyvä hälytysjärjestelmä. Laki on täällä talonvaltaajien puolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764