Onk se joku sairaus?

Kanteilta katsoja.

Tänään oli päässyt kevään karavaarikaverit irti!!
ihan ok ja kivaa tulevaa kesää teille kaikille, MUTTA mikä pistää ajamaan 88-92km/h satasen alueilla , Onko se joku sairaus??? En haluaisi turhista rutista, kun olemme samanarvoisia maantiellä, Mutta Mikä ON: Karavaarit, eikö sitä vois pysyä muun liikenteen mukana!!!! Pyydän!!

11

1875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niitä

Juttuja joihin ei kannattais vastata, mutta vastaan silti.
      Mä olen ajanut matkailuautoilla noin 750000km, ja ajellut aina rajoitusten mukaan 100 alueella 100 jne.Mutta,,, kun se on matkailuauto, siitä on mentävä ohi. Vielä pahempi jos on peräkärry perässä, ja vauhtia 100 alueella 120, niin ohi on mentävä. Koettu hyvin monta kertaa.
      Sitäpaitsi polliisisetä ei tykkää jos ajaa "ylinopeutta". Noihin mun ajamiin kilometereihin sopii yksi ylinopeus sakko 100 alueella vauhtia 98, keskellä "ei mitään".

• on korkein sallittu LAINMUKAINEN nopeus asuntoautoille,toisin kuin muissa maissa.
        Tää on niitä suomalaisia verotuslisiä.

• hyvinkin
        kawasaki250 kirjoitti:

on korkein sallittu LAINMUKAINEN nopeus asuntoautoille,toisin kuin muissa maissa.
        Tää on niitä suomalaisia verotuslisiä.

Jos matkailuautosta maksaisi henkilöautoveron, saisi varmaan silläkin ajella kovempaa, ihan kuin pakettiautoillakin.
        Se veronmaksaminen tekee kummasti autosta liikenneturvallisemman.

• taisit

aiheuttaa se kolarisuman lahdentiellä.Ainakin joku vastaava taatelitaneli.

• Hönö

Taitaa olla kevätväsymystä liikkeellä, kun tämä PROVO ei oikein vedä. Laiskasti, ja sävyisästi vastataan. HYVÄ NÄIN!!!

• TAJUA

EI SELLAISTA LIIKENNEMERKKIÄ OLE ETTÄ PITÄÄ AJAA "VÄHINTÄÄN" NIIN JA NIIN LUJAA. KARAVAANARIT PYRKII TURVALLISUUTTEN EIVÄTKÄ OTA KAUHEITA KOLARIRISKEJÄ.
      JOS KARAVAANAREITA EI OLIS LIIKENTEESSÄ RAUHOTTAMASSA VAUHTIA, NIIN LIIKENTEESSÄ KUOLIS ENEMMMÄN IHMISIÄ.

• varmaan..

että ajetaan "törkeää" ylinopeuuta, koska lainlaatija on viisaudessaan rajoittanut matkailuajoneuvon korkeimmaksi nopeudeksi 80 km/H.
      En todellakaan ota useampia ylinopuessakkoja teikäläisten takia. Yksi riittää minulle. Tietä kylläkin annan kohteliaasti kaikille, jotka takaa tulevana sitä tarvitsee. Kummallista, että on henkilöautoilijoita, jotka kiittävät käden heilautuksella, kun huomioin heidät liikenteessä. Onko sinulle koskaan sattunut, että olisi ollut aihetta kiittää?

• Kiitoksia

Aikoinani minäkin annoin tietä ja aika moni kiittikin kädenheilautuksella.

Nykyisin ei lähdetä ohittamaan, kuin aivan viime tipassa, vaikka kuinka antaisit tilaa.
        Ja kun ja jos ohitse päästään, niin mulkaistaan vain vihaisesti sivulta.

Niin, että mulkvistit kaaharit ajelkaa omaan tahtiinne ja minä ajan omaani teistä välittämättä.

• Kaikilta kanteilta

Rahasta kiinni? Eli siis maksamalla jotain vois ajaa 105km/h, niinkö muutkin? Maksakaa pois!!

Kerran oon kiittäny. Juhannusaaton aattona padasjoella, 3km jono "vaanarin" perässä kun pohjosen rekkakuskilta palo pinna, se lähti vetään koko vaanariletkan ohi! Mäkiä ylös, mäkiä alas, vasenta kaistaa!! Silloin kiitin LUOJAANI!

• ???????
        Kaikilta kanteilta kirjoitti:

Rahasta kiinni? Eli siis maksamalla jotain vois ajaa 105km/h, niinkö muutkin? Maksakaa pois!!

Kerran oon kiittäny. Juhannusaaton aattona padasjoella, 3km jono "vaanarin" perässä kun pohjosen rekkakuskilta palo pinna, se lähti vetään koko vaanariletkan ohi! Mäkiä ylös, mäkiä alas, vasenta kaistaa!! Silloin kiitin LUOJAANI!

???????????????? En ymmärrä????????

• että...
        Kaikilta kanteilta kirjoitti:

Olet järkevä ihminen, jonka kanssa voi keskustella asiallisesti. Nyt tajuan, millä tasolla olet. Alan jutella koirani kanssa. Se kun sentää osaa vähän käyttäytyä järkevästi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe