Ronal Mc Donald kiertää laulattamassa päiväkotilapsia pääkaupunkiseudulla!

huolestunutäitee

Minne tästä voi valittaa ja miksei mäkinvastustajat tee asialle mitään!

6

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hey joe

mitä se haittaa vai onko siittä sinulle henkilökohtaista harmia jos pienillä lapsilla on kivaa? pitäisikö se kieltää ja jättää lapset laulattamatta?miksi mäkin vastustajat eivät kierrä laulattamassa lapsia?taitaa olla liian kiire ettiä uusia muodikkaita vastustamiskohteita ja litkiä kiljua.

• sitten,

• anonyymi anarkisti

tampio, osta elämä!
        jos lapset opetetaan jo nuorella iällä kannattamaan sumeilemattomasti kyseistä suuryhtiötä, on ERITTÄIN todennäköistä, että he kannattavat sitä myöskin tulevaisuudessa.

• anonyymi anarkisti kirjoitti:

tampio, osta elämä!
        jos lapset opetetaan jo nuorella iällä kannattamaan sumeilemattomasti kyseistä suuryhtiötä, on ERITTÄIN todennäköistä, että he kannattavat sitä myöskin tulevaisuudessa.

Olet tosikko. Kiljukaamme kuorossa " O´ Amerika beautiful"....! Sieltä ratsastaa Virginialainen avuksemme!!
        vom

• Bigger Mac

McDonalds markkinoi itseään varsin kohdennetusti. Luonnollisesti markkinointi aloitetaan jo lapsista, jolloin näille luodaan positiivinen mielikuva ja jatkossa tietysti varma asiakassuhde. Kuitenkin maailmalla on jatkuvasti 'uutisia' yhtiön henkilökunnan "hyväksikäytöstä".

McDonalds on tehnyt aivan hyviäkin asioita, kuten sairaille lapsille ja näiden vanhemmille sijaisasumistalon. Talohan rahoitettiin syömällä eli tulkaa meille syömään niin me annetaan osa katteesta hankkeelle.

McDonalds toimii maailman laajuisesti useissa maailman maissa. Toiminta periaate on se, että osa ravintoloista on yrittäjillä ja osa emoyhtiöllä. Yrittäjät ovat yhtiön tärkein lenkki, koska näiden suhteiden avulla yhtiö murtautuu kunkin maan poliittiseen päätöksenteko järjestelmään ajaen omia etujaan ja samalla se pyrkii toimimaan täysin piilossa ja tavoitettamattomissa yleisöltä. Näin yhtiöllä on maailmanlaajuinen verkosto, jonka avulla se "hallitsee maapalloa"?

Nykyään maailmassa soditaan eri keinoin kun ennen. Tapahtuma areenoina ovat erilaiset viestintäverkot ja muut maailman laajuset verkostot. Lisäksi puhutaan ja pelätään erilaista kemiallista ja biologisista aseista, joita levitetään sotatilanteissa. Silloin kun tällainen hyökkäys sattuu, on jo myöhäistä, koska jokin maapallon geneettisistä perimistä häviää. Mikä olisi helpompi kanava tehdä tällainen operaatio kuin syöttämällä ihmisiä???

• smash it.

se on väärin et mäkkipelle käy laulamassa, lapset eivät todellakaan tajua miten haitallinen Mcdonalds on ympäristölle ja luonnolle. Mcdonalds tuhlaa ruokaa. kiduttaa eläimiä.
      smash mcdonalds.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe