Pattayan korkein hotelli

Anonyymi

Mikä mahtanee Pattayan korkein hotelli ollen?
Paljonko maksaa huone ylimmästä kerroksesta meri näköalalla ja parvekkeella ollen?

10

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

etkö ole koskaan ollut ollen, vain köyhät hintaa kyselevät.

• Ainakin oli pattayapark hotelli jompparilla mutta tuskin on enää tai voi ollakin.

• Anonyymi

Hinnat löytyy netistä. Tosin et ole sinne kuitenkaan menossa, joten eikö ole muuta ajankulua kuin kirjoitella matkailupalstalle.

• Anonyymi

Pattayaparkin hotelliosa ei ole korkea. Se on se valkoinen näköalatorni maamerkki jompparilla joka on sen hotellin päällä ja näkyy kaikkialle. Patilassa on yli 40 yli satametristä pilvenpiirtäjää. Melkein kaikki niistä on condoasuntotaloja eikä hotelleja. Jompparin Reflection on korkein rakennus 234 metriä nupin kärkeen mitattuna. Wongamatin Ziresta kannattaa korkeanpaikan ystävien kysellä condohuoneita jos meinaa pitkään olla tai Mövenpickistä. Sesonkina täyttä.
      Satamassa on se yksi pilvenpiirtäjäprojekti jäissä edelleen kun lupien kanssa tuli häikkää.

Siam Siam, Hilton ja Holiday Inn ovat kaikki kolme noin 31 kerroksisia. Hiltonissa on vielä kerroksessa 34 taivasbaari ja allasosasto.

• Anonyymi

Siitä sataman projektista oli ainakin Der Farangilla näkemys, että sen viivästymisen syy on venäläisten rahojen loppuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sataman projektista oli ainakin Der Farangilla näkemys, että sen viivästymisen syy on venäläisten rahojen loppuminen.

Tuossa on juttua
        https://www.pattayamail.com/news/pattaya-halts-construction-of-view-blocking-condominium-tower-40505

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on rakennettu näköjään laittoman lähelle merta eli alle 100 metriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että todellinen syy oli että kilpailevat rakentajat keskeytti korruptoituneen kaupungin avulla tuon hankkeen että saavat omat condonsa myydyksi ilman kilpailua tuon kanssa.

• Anonyymi

En muistanut mikä sen Waterfront towerin (Pattayakyltin vieressä) keskeytyksen syy oli niin piti googlata. Siviilikanteita tuli siitä että se varjostaa Pattayan rantaa tiettyyn kellonaikaan ja Prinssi Chumphonin patsasta ja Buddha-kukkulaa. Luvat oli kunnossa mutta Pattayan kaupunki keskeytti rakentamisen. Se varjostaa kuitenkin tänä päivänäkin ihan yhtä paljon jos sitä ei meinata purkaa koska runko on jo täydessä korkeudessaan.

• Anonyymi

Minä Senssuakkaämmä ollen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe