Asiaa ajallemme

Anonyymi

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo puhe tulee kuunnella. Heiskalla on hyviä puheita!

• Anonyymi

Niimpä.

• Anonyymi

Onko Heiska helari ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Heiska helari ?

Etkö tomumaja enää uskallakkaan kirjoittaa omalla nikilläsi ???

Olet säälittävä jo !

Taas lähdit ensin pois loukkaantuneena "marttyyrinä", mutta livahdatkin salaa tänne kuitenkin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet säälittävä jo !

Taas lähdit ensin pois loukkaantuneena "marttyyrinä", mutta livahdatkin salaa tänne kuitenkin !

Asiasta keskusteleminen taitaa olla ylivoimaista, kun keskityt nikkien kiusaamiseen. Katso peiliin ja mieti omia ongelmiasi. Ne eivät taida olla ihan vähäisiä.

ps. en ole tomumaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Heiska helari ?

Eronnut helluntaiseurakunnasta - omituisin perustein. Kristuksen seurakunta on minustakin maailmanlaajuinen. Mutta miksi ajatus vaatisi eroamaan paikallisseurakunnasta. Jos nyt oli ainoa syy eroon. Uuskarismaattisissa ja Patmos-porukoissa näkyy liikkuvan. Asia oikea, mutta saarnatyyli liian paatoksellinen minun makuuni. Vanha hellarimaneeri, joka tähtää tunteiden nostattamiseen. Osa sitä tunnelmointiuskoa, mitä vastaan hän puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiasta keskusteleminen taitaa olla ylivoimaista, kun keskityt nikkien kiusaamiseen. Katso peiliin ja mieti omia ongelmiasi. Ne eivät taida olla ihan vähäisiä.

ps. en ole tomumaja

Älä valehtele.

Kukaan muu täällä ei kirjoita väärin sanaa hellari, kuin tomumaja vain, eli sanalla helari !

Hellari siis on lyhennys sanasta heLLuntailainen !

Eikä siis mikään heLuntailainen !

Joten miksi siis valehtelet tomumaja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet säälittävä jo !

"Onko Heiska helari ?"
        Maja , kuin maja voi olla tomua, mutta nikki "tomumaja" en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eronnut helluntaiseurakunnasta - omituisin perustein. Kristuksen seurakunta on minustakin maailmanlaajuinen. Mutta miksi ajatus vaatisi eroamaan paikallisseurakunnasta. Jos nyt oli ainoa syy eroon. Uuskarismaattisissa ja Patmos-porukoissa näkyy liikkuvan. Asia oikea, mutta saarnatyyli liian paatoksellinen minun makuuni. Vanha hellarimaneeri, joka tähtää tunteiden nostattamiseen. Osa sitä tunnelmointiuskoa, mitä vastaan hän puhuu.

"Onko Heiska helari ?"
        " Asia oikea, mutta saarnatyyli liian paatoksellinen minun makuuni. "
        No ehkä sitäkin, mut on siinä asiaakin. Joo patmos radiosta olen häntä kuullut alunperin, siellähän tuntuu olevan aika monta helluntailaista Markku Vuoriset sunmuut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Heiska helari ?

"Onko Heiska helari ?"

On kai joskus ollut, mutta onneksi ei enää.
        Nyt voi tutuutta julistaa minkään "porukan" ahdistamana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eronnut helluntaiseurakunnasta - omituisin perustein."
        Eikös ne perusteet ollut jotenkin sellaiset, että helluntai piispat ja -imaamit yrittivät estää puhumassa saarnoissa esim. vapaamuurareista, helluntaiseurakuntien turmelluksesta, rehottavista synneistä jne.
        Yrittivät lyödä helluntai-saarnaajamuottiin julistajana ja siihen ei Herran omat hyvin kulminoidu ja ahtaudu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaista ja mistä tahansa muusta srksta pitää tänä aikana ottaa pesäero selkeästi ja kirkkaasti!

Heiska on omat syynsä kertonut, ja kun ne kuulin, oli vapaamuurarius helluntaissa minulle ihan uusi asia!!

Heiska puhuu rohkeasti ja asiaa ja ennenkaikkea Sanaa!

• Anonyymi

Meller II. Hyvä, että on jo taattu seuraaja.

• Anonyymi

H
        Eiska uusi tuttavuus. Värisyttää ääntä ja tunnelmoi syntiahdingossa ja riettaudesta puhuessaan. Tunnelmoi puhuessaan ja saa minut tuntemaan itse äärimmaisen syntiseksi ja pahaksi.

En tiedä kuin hyvä on Eelin kasvulle kun hän on jo jo 73v n isänsä perintöprinssisaarnaaja. Saako poika kehittyä omaksi itsekseen ilman rankkaa ohjausta. Voi tulla kapinaa teini Iässä

• Anonyymi

Meller on 77v ja heiska 73v. Ei siinä nyt juuri eroa.

• Anonyymi

Vaimoa ei näy tilaisuuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2771
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      381
      1653
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe